سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور بیش از ۱۵ هنرمند صنایع‌دستی در نمایشگاه صنایع‌دستی هیدج

معاون صنایع‌دستی میراث فرهنگی زنجان از حضور بیش از ۱۵ هنرمند ابهری و زنجانی در نمایشگاه صنایع‌دستی در مجموعه گردشگری لاله هیدج شهرستان ابهر خبر داد.

خدایی فرد گفت: بیش از ۱۵ هنرمند ابهری و زنجانی در نمایشگاه صنایع‌دستی و جشنواره تابستانه و رنگارنگ شکرانه در مجموعه گردشگری لاله هیدج حضور دارند.

او می گوید: محصولاتی از رشته‌های چاقوسازی، قلم‌زنی روی مس، گلیم‌بافی، جاجیم‌بافی، زیورآلات چوبی، مصنوعات چرمی، منبت‌کاری، عروسک بافی، سفال، سرامیک و جاجیم در این غرفه‌های نمایشگاهی عرضه می شود.

معاون صنایع‌دستی استان زنجانگفت: در کنار غرفه‌های صنایع‌دستی، مکان‌هایی هم برای ارائه سوغات، مواد غذایی و خوراکی و پخت غذا‌های محلی در اختیار شرکت‌کنندگان در نمایشگاه قرار داده‌شده است.

او گفت: با توجه بااینکه غرفه‌ها به‌صورت رایگان در اختیار هنرمندان مشارکت‌کننده در نمایشگاه قرار داده‌شده است، برای فروش محصولات و تولیدات به قیمت مناسب قول همکاری داده‌اند.

این نمایشگاه به‌منظور شناسایی و معرفی توانمندی‌های صنعتگران، طبخ و توزیع آش و غذای سنتی، محصولات کشاورزی و مشاغل خانگی از تاریخ ۲۴ تا تیرماه ۲۷ در مجموعه گردشگری لاله هیدج شهرستان ابهر برپاشده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.