سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید بیش از ۱۵۸ هزار تن گندم در همدان

از آغاز فرآیند خرید تضمینی گندم (ابتدای تیر) تاکنون ۱۵۸ هزار و ۳۶۰ تن محصول تولیدی کشاورزان در استان همدان خریداری شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: میزان خرید تضمینی گندم از ابتدای آغاز برداشت تاکنون در مقایسه با مدت زمان پارسال با اختلاف ۴۲ هزار و ۵۸۵ تن، ۴۰ درصد افزایش داشته است.

ظاهر پورمجاهدار در کارگروه خرید تضمینی گندم استان همدان گفت: گندم کشاورزان با پایه ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری و طلب کشاورزان در اولین فرصت پرداخت می‌شود.

او با تاکید بر اینکه ۵۲ مرکز خرید تضمینی گندم دولتی و خصوصی در  استان همدان ایجاد شده است، تاکید کرد: امسال با هدف حذف دلالان از بازار خرید و فروش و حمل و خروج گندم از همه مناطق استان ممنوع است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: در صورت نگهداری گندم در انبار بدون ثبت در سامانه، گندم نگهداری شده قاچاق محسوب و علاوه بر مصادره محصول انبار شده به نفع دولت و صاحب آن به تعزیرات حکومتی معرفی خواهد شد.

استان همدان دارای ۶۹۲ هزار هکتار زمین زراعی (آبی و دیم) و ۱۱۷ هزار بهره بردار در بخش کشاورزی است که بر اساس آخرین آمار‌های منتشر شده، ارزش ریالی تولیدات کشاورزی استان معادل ۶۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.