سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ورزش و جوانان:

قرار است به قطر کمک کنیم

سجادی گفت: قرار است به قطر کمک کنیم و در حوزه های مختلف تعامل داشته باشیم.

 سید حمیدسجادی گفت: هر چهار سال یکبار برای قدردانی و تجدید قوا دیدار مجدد یک برنامه خانوادگی فرهنگی و ورزشی برای جانبازان و معلولان برگزار می‌شود. سیامند یکی از ورزشکاران نام آور و مدال آور کشورمان بود که هر وقت مدال می‌آورد با نفر دوم ۵۰ تا ۶۰ کیلوگرم فاصله داشت؛ با کمک همشهریان این ورزشکار نامدار یادمان و آرامگاهی در خور وی ساخته خواهد شد.

سجادی گفت: ۱۷۱ نفر مدال آور در این گردهمایی حضور دارند و این جمع یک جمع الهام بخش برای کشور است و امیدوارم این الهام بخشی برای نسل امروز ما جوانان و نوجوانان همانطور که ما ارزش‌هایی را مانند دفاع مقدس داریم. بالغ بر ۵ هزار نفر شهید ورزشکار داریم و حدود ۱۳۵ نفر نیز شهید ورزشکار مدافع حرم، ورزشکاران ارزشی در ورزش هم فعالیت‌هایی مانند مدال آوری داشتند.

وی افزود: امروز قرار بود یک جلسه مشترک بین هیئت مدیره و کمیته فنی برگزار شود، اما این اطمینان را به ماجدی دادم که هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد وزارت ورزش نیز حمایت می‌کند چه گزینه خارجی و چه ایرانی و هر نوع منابعی که برای حمایت از تیم ملی لازم باشد طبق دستور رئیس جمهور در کنار تیم ملی و فدراسیون فوتبال هستیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: قرار است به قطر کمک کنیم و در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تعامل داشته باشیم . کمیته و ستادی هم تشکیل شده است که مخبر رئیس این ستاد است.


بیشتر بخوانید 

سجادی: امروز جلسه‌ای با ماجدی خواهم داشت/ دیدگاه‌های مختلفی درباره سرمربی ایرانی یا خارجی مطرح است


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.