سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سومین مرحله آزمون هماهنگ سنجش مهارت وتعیین صلاحیت حرفه‌ای خوزستان

رییس سنجش مهارت و تعیین صلاحیت حرفه‌ای اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان از برگزاری سومین مرحله آزمون هماهنگ مهارت آموختگان باحضور ۴۰۵۸ طی امسال خبر داد.

عنایتی راد گفت: در راستای اجرای ماده ۹ و ۱۳ آئین نامه کارآموزی شورای عالی کار، سومین مرحله آزمون سراسری مهارت آموختگان سال ۱۴۰۱، برگزارشد.

او می گوید: ۴ هزار و ۵۸ نفر در سومین مرحله آزمون مهارت آموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش دولتی و خصوصی سال ۱۴۰۱ در ۲۷۰ عنوان استاندارد آموزشی شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۱ هزار و ۴۴۷ نفر مرد و ۲ هزار و ۶۱۱ نفر زن بودند که در ۲۷ حوزه آزمونی با فراهم نمودن تمهیدات لازم برای شرکت متقاضیان برگزارشد.

به گفته عنایتی راد داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان‌ها برای شرکت در آزمون عملی می‌توانند به حوزه‌های تعیین شده مراجعه نمایند.

 متقاضیانی که حد نصاب نمره قبولی در آزمون کتبی را اخذ نمایند، می‌توانند در آزمون‌های عملی که در مراگز و کارگاه‌های سنجش برنامه ریزی و اجرا می‌شود، شرکت می‌کنند و پس از قبولی نهایی موفق به دریافت گواهینامه مهارت شوند.

گواهینامه مهارت صادره دارای کد استاندارد مهارت شغل است که ملاک احراز مهارت برای ورود به عرصه فعالیت شغلی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.