سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امسال محقق خواهد شد

ایجاد ۲۴۰ شغل پایدار برای جامعه هدف بهزیستی

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از راه اندازی ۲۴۰ شغل پایدار برای جامعه هدف بهزیستی تا پایان امسال خبر داد.

شرفی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: امروز ۴ طرح اشتغال در سطح شهرستان بیرجند راه اندازی می‌شود که شامل افتتاح نمایشگاه توانمندی و دستاورد‌های جامعه هدف بهزیستی، طرح اشتغال کتاب فروشی، طرح اشتغال پوشاک، طرح اشتغال موبایل فروشی، تولیدی پوشاک و سوپرمارکت است.

او گفت: از پارسال تاکنون ۴۲۲ طرح در استان برای اشتغال جامعه هدف راه اندازی شده که این ۴ طرح به نمایندگی امروز افتتاح می شوند.

شرفی گفت: در این هفته از طریق بهزیستی رایزنی کردیم و توانستیم نمایشگاهی را در تهران راه اندازی کنیم تا برخی موسسات ما برای فروش تولیداتشان در آنجا حضور پیدا کنند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: در زمینه توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی به کارفرمایانی که برای جامعه هدف اشتغال زایی کرده اند تسهیلات ۴ درصد با بازپرداخت ۷ ساله و مشوق‌های بیمه‌ای تعلق می‌گیرد.

او گفت: این تسهیلات به ازای هر نفر ۱۰۰ میلیون تومان است؛ همچنین در زمینه مشوق بیمه، بهزیستی از ۳۰ درصد حق بیمه ۲۳ درصد از سوی بهزیستی پرداخت می‌شود که در گذشته تا ۵ سال بوده، اما حالا تا زمان بازنشستگی پرداخت می شود.

شرفی گفت: پارسال ۸۴ شغل پایدار با اعتبار ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ایجاد و تا پایان امسال نیز ۲۴۰ شغل با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان راه اندازی می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.