سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمانیه:

کاهش قاچاق سوخت شاخصی برای ارزیابی فرمانداران است

استاندار فارس با تاکید بر توجه به ظرفیت نظارت‌های مردمی برای جلوگیری و مبارزه با قاچاق سوخت از استان، گفت: کاهش قاچاق سوخت در شهرستان‌ها با تدوین شاخص‌ها جزو رتبه بندی فرمانداران استان قرار خواهد گرفت.

دکتر محمد هادی ایمانیه در نشست ستاد مبارزه با قاچاق استان که به «قاچاق سوخت» از طریق مواردی از فروش سهمیه خودرو‌های باربری غیرفعال و گا‌ها صدور بارنامه‌های جعلی اشاره و گفت: سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل کالا‌های استان و نصب سامانه سپهتن انجام می‌شود.

او گفت: جدول زمان بندی برای اتصال صنایع استان به گاز توسط سازمان صمت و پخش فرآورده‌های نفتی استان در قالب تفاهم نامه تدوین شود.

ایمانیه قاچاق سوخت از طریق ناوگان حمل ونقل و بارنامه‌های جعلی را مورد اشاره قرار داد و با تاکیدبر لزوم ساماندهی سوخت ناوگان حمل و نقل کالا‌های استان گفت: سامانه سپهتن و gps با همکاری پخش فرآورده‌های نفتی و راهداری و حمل و نقل استان بر ناوگان حمل و نقل کالا طی شش ماه نصب شود تا سوخت از طریق پیمایش صحیح به خودرو‌های باربری واگذار گردد.

نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر برخورد شدید و مطابق قانون با شرکت‌های حمل و نقل متخلف گفت: در صورت صدور بارنامه جعلی توسط شرکت‌های حمل و نقل کالا از فعالیت شرکت جلوگیری خواهد شد و در صورت تکرار پروانه فعالیت باطل می‌شود.

استاندار فارس در ادامه باتوجه به سواستفاده از سهمیه سوخت ماشین آلات کشاورزی و چاه‌های آب غیرفعال، گفت: با تشکیل کمیته مرکب از سازمان‌های امنیتی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، آب منطقه ای، جهاد کشاورزی قاچاق سوخت از طریق سهیمه ماشین آلات کشاورزی غیرفعال پیگیری خواهد شد.

او در ادامه دستور داد تا اطلاع رسانی وسیع و دقیق در خصوص مصادیق قاچاق سوخت و استفاده غیرمجاز از کارت‌های سوخت به مردم انجام شود و پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی تا پایان شهریور ماه سال جاری تمام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.