سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل مدیریت عملکرد استانداری کرمانشاه مطرح کرد؛

بیش از ۱۵۰ هزار نامه مردمی در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه از دریافت بیش از ۱۵۰ هزار نامه مردمی در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام عبدالله عزیزی گفت: قریب ۲۸ هزار تماس تلفنی نیز با سامانه "سامد" گرفته شد. کار رسیدگی به نامه‌ها در حال انجام است، اما با توجه به تعداد بالای نامه‌ها هنوز بازشماری دقیقی از آن‌ها صورت نگرفته است.

عزیزی گفت: از روز سفر و از زمان دریافت نامه‌های مردمی کار رسیدگی به آن‌ها در دستور کار قرار گرفت و تا روز گذشته (شنبه) بیش از ۴۲ هزار نامه پردازش و خلاصه نویسی شده و کد رهگیری برای صاحبان آن‌ها ارسال شده است. خوشبختانه تمام نیرو‌های آموزش دیده در دو شیفت کاری پای کار هستند تا هرچه سریعتر به تمام نامه‌ها رسیدگی شود.

به گفته عزیزی، تمام تلاش ما این است که هیچ نامه‌ای بدون پاسخ نماند، چرا که مردم با هزاران امید و آرزو این نامه‌ها را نگاشته اند و به مردم این اطمینان را می‌دهیم که به تمامی نامه‌ها تا حد توان پاسخ داده شود. ظرف یک ماه به تمام نامه‌ها پاسخ لازم داده می‌شود و نیازی نیست که مردم به جایی مراجعه کنند.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت: درکنار نامه‌های مکتوب، طی مدت سفر ۲۷ هزار و ۹۵۰ نفر با سامانه "سامد (سامانه ارتباطی مردم و دولت) " تماس تلفنی گرفته اند که همه این تماس‌ها هم بصورت نامه الکترونیکی در می‌آیند.

عزیزی گفت: از چند ماه پیش ۱۱۲۶ نفر از ۳۳ دستگاه اجرایی استان فراخوان شده و پنج دوره آموزشی برای آن‌ها برگزار شد و خوشبختانه در این زمینه دستگاه‌ها همکاری خوبی داشتند.دبا توجه به این آموزش‌ها به محض اعلام تاریخ سفر، نیرو‌ها در دو شیفت کاری هفت تا ۱۴:۳۰ و ۱۴:۳۰ تا ۲۱ شب پای کار بودند تا ضمن دریافت نامه‌های مردمی، رسیدگی سریعی به آن‌ها صورت گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.