سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پشت پرده کتک‌کاری باورنکردنی زن و مرد در ووشو! + عکس

در این گزارش، به بررسی علت درگیری خواهران منصوریان با یک مرد که فیلم آن در فضای مجازی حسابی سر و صدا کرده، پرداخته شده است.

انتشار گسترده یک ویدیوی عجیب در فضای مجازی حضور باورنکردنی خواهران منصوریان در یک نزاع را عیان کرد. فیلم درگیری فیزیکی شهربانو و سهیلا منصوریان، دو ستاره سابق ووشوی بانوان با یک مرد حالا در گوشی تلفن همراه هر کاربری وجود دارد. در ویدیوی منتشر شده، اما مشخص نبود که دقیقا چه اتفاقی افتاده و چرا دو طرف با هم درگیر شده‌اند.

این فیلم با عنوان درگیری خواهران منصوریان با یک مرد در شبکه‌های اجتماعی پخش شده و توضیح بیشتری در این‌باره داده نشده است. فقط مشخص بود که این درگیری در حاشیه مسابقات قهرمانی جوانان کشور رخ داده و دلیل آن هم بر سر نتایج بوده است.

دلیل حضور شهربانو و سهیلا منصوریان در کیش

روز اول مسابقات قهرمانی جوانان کشور ووشو در بخش بانوان در شرایطی برگزار شد که الهه منصوریان، سرمربی تیم ملی جوانان ووشوی بانوان به دلیل کسالت حضور نداشت و خواهر او شهربانو منصوریان که دستیارش نیز هست، به جزیره کیش سفر کرد تا استعداد‌ها را شناسایی کند. همچنین سهیلا خواهر کوچک‌تر خانواده منصوریان به عنوان رئیس هیات ووشوی جزیره کیش و مربی چند تن از ورزشکاران این جزیره، در مسابقات حضور داشت.

ورود پدر یکی از ورزشکاران دردسر درست کرد

بر اساس آنچه فدراسیون ووشو بعد از حادثه پیش آمده اعلام کرده، پدر یکی از ووشوکاران دختر بعد از اطلاع از شکست فرزندش وارد سالن وارم آپ (محل گرم‌کردن ورزشکاران) شد. ورود پدر این ورزشکار به سالن گرم کردن در شرایطی اتفاق افتاد که هیچ کس جز ورزشکاران و مربیان حق حضور در این بخش از سالن را ندارند و از این هم بگذریم که ورود مردان به سالن گرم کردن زنان به طور کلی ممنوع است. به همین دلیل پدر آن ورزشکار غیرقانونی وارد سالن شده بود. جالب اینکه پدر این ورزشکار به حریف دختر خود و همچنین مربی حریف حمله‌ور شد و شروع به هتاکی کرد. او که نسبت به نتیجه کسب‌شده از سوی فرزند خود اعتراض داشت، درگیری درست کرد و در ادامه شاهد یک نزاع عجیب بودیم!

چرا خواهران منصوریان وارد درگیری شدند؟

در همان مسابقه اول یکی از اوزان، شاگرد سهیلا منصوریان با دختر همان مردی که وارد سالن شد، مبارزه کرد و با اختلاف زیاد موفق به شکست حریف خود شد. این فرد که اعتقاد داشت حق فرزندش پایمال شده و حضور سهیلا منصوریان به عنوان مربی این ورزشکار شائبه‌هایی برایش به وجود آورد، بعد از چند دقیقه ابتدا با حراست سالن درگیر شد و بعد وارد سالن گرم کردن شد.

این فرد که به سوی حریف دخترش حمله‌ور شد، با واکنش سهیلا منصوریان مواجه شد. در حالی که همه دختران ورزشکار و حاضران در سالن گرم کردن از حضور یک مرد در این سالن غافلگیر شده بودند، شهربانو منصوریان هم در حمایت از سهیلا خواهرش، وارد درگیری شد!

به عبارت بهتر، هتاکی‌های پدر حریف شاگرد سهیلا منصوریان او را عصبانی کرد و باعث شد برای دفاع از شاگرد خود وارد درگیری شود. همچنین شهربانو منصوریان در حمایت از خواهر کوچک‌تر خود وارد عمل شد و در نهایت ماجرا به همان چیزی ختم شد که همه در فضای مجازی مشاهده کردیم.

مرد خاطی از محل متواری شد!

بعد از چند دقیقه درگیری، پدر مذکور به همراه دخترش از سالن خارج شدند و سریعا ورزشگاه آزادی کیش را ترک کردند. این ورزشکار همدانی و پدرش قبل از رسیدن نیروی انتظامی از سالن دور و متواری شدند و حالا مشخص نیست با شکایت فدراسیون ووشو و ورود نیروی انتظامی و حراست وزارت ورزش چه اتفاقی برای آن‌ها رخ خواهد داد.

به گفته رئیس فدراسیون ووشو، در این درگیری هیچ کدام از افراد حاضر در محل آسیب جدی ندیده‌اند، اما برخی وسایل و تجهیزات موجود در سالن دچار خسارت شده است.

همچنین فدراسیون ووشو در بیانیه خود ضمن محکوم کردن حرکت و اقدام این فرد خاطی، با بررسی دقیق موضوع، دریافت گزارش‌های مربوط و تشکیل کمیته انضباطی اعلام کرده که با خاطیان برخورد لازم را انجام خواهد داد و مراتب را از مجرای قضائی پیگیری می‌کند.

منبع: شهروند آنلاین

برچسب ها: ووشو ، اخبار حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
ساسان
۱۵:۳۳ ۲۶ تير ۱۴۰۱
با سلام
اول از همه بگم که این ورزش به نظر من اصلا مناسب خانم ها نیست
اسکلت و فیزیولوژیشون به این ورزشها نمیخوره البته اینم بگم که این ورزشها واسه دفاع شخصی خیلی خوبن
این آقایی که داخل سالن شدن اول از همه باید این فکر رو میکردن که اگر شخصی عینا این رفتار رو با دختر خودش داشت آیا از این رفتار اون شخص ناراحت و عصبانی میشدن یا نه؟ ( ناموس مردم مثل ناموس خودتون باید باشه )
و داوری و ورزش رو باید به اهلش بسپارن نه همینطوری بیان داخل زمین
ضمنا این مسابقات برای چی حراست قوی تری نداشته که یه نفر به راحتی بتونه بیاد توی زمین؟
چرا مسئولین برگزاری این رشته 5 تا حراست اهل فن واسه محوطه انتخاب نکردن تا این اتفاق پیش نیوفته؟
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۶ تير ۱۴۰۱
پیمان اشراقی
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۶ تير ۱۴۰۱
اون پسره لندهور بی غیرت کی بود به دخترا حمله کرده بود
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۶ تير ۱۴۰۱
حیف شد مرده کم کتک خورد، ولی هر چقدر خورد نوش جونش حقش بوده تا بفهمه نباید خودشو بچپونه تو رختکن زنا
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۶ تير ۱۴۰۱
کجای این صحنه رخکن هستش!!!! جوری جوسازی نکنید که حق یکی رو هم بناحق پایمال بشه. باید دو طرفه به قضاوت رفت صرف یک ادعای کذب نباشه.
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۶ تير ۱۴۰۱
خوب باید بررسی بشه واقعا که آیا خواهران منصوریان به نفع کسی کار نکردن نمیشه یکطرفه قاضی رفت من خودم بارها حقم خورده شده و دلم میخواسته حداقل طرفو بزنم دلم خنک بشه چون کسی رسیدگی نمیکنه ولی اگر اون آقا اشتباه کرده هم به مجازاتش برسه حتما حتما
محمد
۱۳:۴۶ ۲۶ تير ۱۴۰۱
طرف اگر هم حقش خورده شده باشه حق نداشت وارد محیط خانوم ها بشه و دست روی زن بلند کنه. این کارش هیچ توجیهی نداره
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۶ تير ۱۴۰۱
ای کاش به جای تشویق دخترها به انجام این ورزش ها، یه ذره به آشپزی و خونه داری و شوهرداری و بچه داری تشویق شون میکردین! واقعا همه چیز روز به روز داره بیشتر توی این کشور شیر توو شیر میشه...
علیرضا
۱۰:۳۷ ۲۶ تير ۱۴۰۱
این خواهران منصوریان کلاً خیلی پرحاشیه و البته پررو شده اند و خود را همه کاره می دانند !! کلاً محبوب و به دل بشین نیستند.
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۶ تير ۱۴۰۱
به دل شما نمیشینه عزیز خودتو قاطی جمع نکن
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۶ تير ۱۴۰۱
اصلا وکلا این کار مال بانوان نیست ....آقا زوره....
از تعالی دین اسلام ومذهب تشیع خارج شدین ...این یک حقیقت تلخه که قبولیش نمکنین.....کدامین امام این ورزش توصیه کرده حتی عیسی مسیح هم در دینش اینطور نبود إلا بعد از تحریف وحتی دین موسی....
نمیدانم این علما تا کی ساکت میشن فردا روز قیامت همه مسئولن از انحراف بانوان بخاطر سکوتشون....
امام امیر المؤمنین فرمود ( المرأة ریحانة ولیست بقهرمانة)......فرمود زن یه ریحانة است نه یک قهرمان .
جلوی هرکسی ..هر کس وناکس ملاق میزنه وجفتک میزنه وکار پهلوان بازی درمیاره ....خدا زن خلق کرده برای تربیت یک نسل صالح ‌‌کارآفرین نه برای ورزش‌
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۶ تير ۱۴۰۱
موافقم. به نظر منم اصل این موضوع مشکل داره. اصلا زن ها و دخترها نباید به چنین ورزش هایی بپردازن. یعنی واقعا زن برای این آفریده شده؟! که مثل مردها خوی جنگجو و خشن داشته باشه؟
روجا
۱۰:۲۷ ۲۶ تير ۱۴۰۱
مزخرف نوشتید روایت یک طرفه و جانب دور کنه فدراسیون ووشو را در حمایت از خواهران لمپن منصوریان تکرار کرده اید واقعیت چیز دیگری ایت . اگر واقعیت را نمی دانید یا نمی نویسید این ترهات را پرا تکرار کرده اید‌!؟
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۶ تير ۱۴۰۱
مرتیکه معلوم نیس تو رختکن زنا چی کار داشته مگه خر تو خره یعنی چی که زن و بچمو داشتن کتک میزدن مگه چله میدونه حتما یه غلطی کردن که کتک خوردن
7891
۱۰:۰۶ ۲۶ تير ۱۴۰۱
این ضارب خاطی باید طوری تنبیه بشه که برای دیگران به سرمشق و آئینه عبرت و برای تمام مردان همدانی بصورت ویژه علت سرافکندگی در دنیا شود.
NIVAK
۰۸:۵۲ ۲۶ تير ۱۴۰۱
اصلا این قول بیابونی چطور وارد رخت کن دختران شده اینقدر بی صاحب بوده اونجا؟؟؟؟؟
NIVAK
۱۰:۱۰ ۲۶ تير ۱۴۰۱
غول
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۶ تير ۱۴۰۱
یکی نیس بگه مرتیکه مگه تو خواهر مادر نداری رفتی چپیدی تو رختکن زن و بچه مردم
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۶ تير ۱۴۰۱
دو نفر با هم درگیر میشن
یهو سه نفر کشف حجاب میکنند !!!!
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۶ تير ۱۴۰۱
سالن خانمها بوده، اول بخون بعد حرف بزن.