سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهوازی‌ها هر چه زودتر نسبت به تزریق دُز یادآور واکسن کرونا اقدام کنند

 دبیر شورای سلامت اهواز از مردم خواست برای عدم ابتلا به سوش جدید، هر چه سریعتر نسبت به تزریق دُز یادآور واکسن کرونا اقدام کنند.

امراله مردانی می‌گوید:  میزان مراجعه و موارد بیماری نسبت به سه هفته گذشته چند برابر شده که این موضوع نگران کننده است.

او با ابراز نگرانی نسبت به عادی انگاری مردم و مسئولان در سطح جامعه گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله ماسک و فاصله گذاری اجتماعی ۲ اصل بسیار مهم در پیشگیری از بیماری است که انتظار داریم مردم مثل گذشته این موارد را رعایت کنند.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: متاسفانه در چند ماه اخیر استقبال مردم از واکسن بسیار پایین آمده و با ادامه این شرایط باید در انتظار ورود به پیک کرونا باشیم.

این مقام مسئول گفت: همه مراکز بهداشت اهواز از ساعت هشت صبح تا ۱۳ کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند همچنین مرکز بهداشت ۱۷ شهریور واقع در شرق اهواز و مرکز شماره پنج واقع در خیابان ۱۵ شرقی کیان آباد از ساعت ۱۷ تا ۲۰ آماده تزریق واکسن به شهروندان هستند.

به گفته آقای مردانی، افراد بالای ۱۸ سال که ۶ ماه از تزریق دُز سومشان گذشته باشد می‌توانند نسبت به دریافت دُز یادآور خود کنند.

 دبیر شورای سلامت اهواز  می‌گوید: ۲ مرکز نمونه‌گیری کرونا واقع در خیابان شهید امینی (کوی مشعلی) و خیابان ۱۵ شرقی کیان آباد، از ساعت هشت تا ۱۳ کار تست گیری از شهروندان را انجام می‌دهند.

در حال حاضر یک شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، همچنین اهواز و هشت شهرستان دیگر زرد و مابقی نقاط استان آبی کرونایی هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.