سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت حق بیمه‌ تامین اجتماعی به مددجویان اصفهانی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۳ میلیارد تومان حق بیمه ۵ هزار و ۴۴۷ مددجوی اصفهانی به حساب سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است.

هادی بنایی گفت: هم اکنون ۵ هزار و ۴۴۷ مددجو از خدمات بیمه تامین اجتماعی این نهاد در استان اصفهان بهره‌مند می‌شوند،  در سه ماهه نخست امسال بیش از ۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان حق بیمه ۵ هزار و ۴۴۷ مددجو مددجو به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شده است.

او با تاکید به تعامل با سازمان تامین اجتماعی درخصوص معرفی بانوان سرپرست خانوار با اولویت گروه سنی ۴۷ تا ۴۹ سال با شرایط خاص برای واریز حق بیمه و استفاده از مزایای بازنشستگی، گفت: حق بیمه تامین اجتماعی ۲ هزار و ۸۹۱ زن سرپرست خانوار در سه ماهه نخست امسال با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۹۲۳ میلیون تومان پرداخت شده است.

او می گوید ۷۳۹ نفر از مجریان طرح‌های اشتغال از خدمات تامین اجتماعی بهرمند شده اند، پرداخت سرانه حق بیمه این تعداد مددجو با اعتباری بیش از ۷۶۱ میلیون تومان انجام شده است.

بنایی گفت: هزار و ۸۱۷ نفر از مددجویان روستایی و عشایر تحت حمایت این نهاد مشمول طرح بیمه روستاییان و عشایر هستند که حق بیمه آن‌ها به‌صورت سالانه توسط کمیته امداد به حساب صندوق بیمه روستاییان و عشایر واریز می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت: در سال گذشته، ۱۹۱ نفر از مددجویان با پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی توسط این نهاد، از چرخه حمایت خارج و از مزایای بازنشستگی برخوردار شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.