سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت بازرسی اداره کل صمت ایلام خبر داد

تشکیل ۱۰۰۰ فقره پرونده تخلف از نحوه عرضه کالا در ایلام

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت ایلام از تشکیل یک هزار و ۷۰ فقره پرونده تخلف از نحوه عرضه کالا و خدمات صنفی در استان ایلام خبر داد.

سیدروح الدین هاشمی گفت: طی سه ماهه اول سال جاری ۱۷ هزار و ۸۴۷ مورد بازرسی و نظارت از نحوه عرضه کالا و خدمات واحدهای صنفی در استان صورت گرفته است.

او گفت: همچنین در این مدت ۲۴۱ فقره گشت مشترک نظارت و بازرسی با حضور اداره کل تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و دیگر دستگاه‌های مرتبط انجام گرفته است.

به گفته سرپرست معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت ایلام گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دیگر دستگاه‌های اجرایی به منظور تسریع رسیدگی به تخلفات اقتصادی و بازدارندگی بیشتر از بروز تخلفات احتمالی به صورت دوره ایی برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

هاشمی گفت: بیشترین موارد تخلف مشاهده شده در اجرای بازرسی‌ها در سطح عرضه کالا و خدمات شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت بر روی کالا، عدم صدور فاکتور فروش، عدم رعایت موارد بهداشتی بوده است.

او گفت: در صورت مشاهده هرنوع تخلفات اقتصادی در حوزه صمت مراتب را از طریق سامانه یکپارچه پاسخگویی (۱۲۴) گزارش کنند تا در اسرع وقت نسبت به بررسی، پیگیری و رسیدگی لازم اقدام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.