سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از شهرک هگمتانه همدان در سفر ریاست جمهوری

رئیس اتاق اصناف همدان از افتتاح شهرک هگمتانه در سفر ریاست جمهوری به این استان خبر داد.

احمد گازرانی گفت: شهرک هگمتانه دارای سه مرحله است که فاز نخست این طرح با پیشرفت ۹۵ درصدی به تعداد۴۰۰ واحد به بنکداران و خواروبارفروشان اختصاص دارد که تحویل آنان داده شده.

او گفت: مرحله دوم این شهرک نیز در ۸۰ واحد مربوط به لوازم خانگی و لوستر با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در مرحله سفت کاری است که فاز سوم این شهرک شامل ۳۰۰ واحد مربوط به صنعت کیف و کفش چرم بوده که تفاهم نامه آن نوشته شده و کار‌های آن از قبل صورت گرفته و سعی بر آن است در سفر ریاست جمهوری به استان همدان فاز مربوط به صنعت کیف و کفش شهرک‌هگمتانه کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن شروع شود.

رئیس اتاق اصناف همدان از فاز بنکداران شهرک هگمتانه به عنوان مرکز بنکداری و بارانداز غرب کشور و پایلوت تجارت همدان یاد کرد وگفت: با انتقال بنکداران همدان از بازار سنتی به شهرک هگمتانه ضمن برطرف شدن مشکلات مزاحمت‌های شغلی، از مناطق مختلف کشور به این مرکز مراجعه خواهند داشت و راه اندازی و افتتاح این شهرک می‌تواند از نقش موثری در رونق اقتصادی، اشتغال و ارزآوری و صادرات استان برخوردار باشد.

گازرانی در ادامه از پویش به رسم جوانمردی در همدان به منظور ترغیب و تشویق مالکان در تخفیف اجاره بها خبر داد و گفت: در این پویش که از هفته گذشته آغاز شده سعی بر آن بوده تا با وساطت منصفانه مشاوران املاک بین موجر و مستاجر و انصاف در اجاره بها منازل و مغازه توسط صاحبان املاک یک پویش خودجوش ایجاد شده و با این اقدام کمک شایانی به مستأجران شود.

او گفت: تاکنون استقبال خوبی از این پویش در همدان صورت گرفته و در صورتی که بتوان مالکان و خیران را در این پویش مشارکت دهیم قطعا این حضور آنان موجب حرکت پررنگی در این امر خیرخواهانه خواهد بود.

برچسب ها: بهره برداری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.