سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان برترین ایده ترویج فرهنگ حجاب و عفاف

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان از برگزاری فراخوان طرح «طراوت» با موضوع فراخوان برترین ایده ترویج فرهنگ حجاب و عفاف خبر داد.

مریم جان جان گفت: فراخوان «طراوت» به منظور دریافت شاخص‌ترین طرح‌های کاربردی عملیاتی برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، ویژه معاونان فرهنگی تبلیغی مدارس علمیه خواهران استان همدان است که برگزیدگان این فراخوان علاوه بر تجلیل در برنامه‌های شاخص ۱۴۰۱ استان همدان، طرح‌های شاخص مورد حمایت ویژه جهت عملیاتی نمودن در سراسر استان قرار خواهند گرفت.

او گفت: مخاطبان این فراخوان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۸۱۳۴۲۲۳۲۴۷ حوزه علمیه خواهران استان همدان تماس بگیرند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: مسئله حجاب و عفاف از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که در بعد فردی فریضه و در بعد اجتماعی شاخص جامعه اسلامی بوده است که اصل ضرورت عفاف و حجاب در همه ادیان وجود دارد و یک امر فطری است، چرا که اگر نشانه‌های ادوار مختلف تاریخی را بررسی کنیم، در آن‌ها نیز خانم‌ها پوشش کامل دارند.

جان جان گفت: عدم رعایت حجاب و عفاف در جامعه، منشاء بسیاری از آسیب‌های اجتماعی خواهد بود که جامعه را از اصل و ماهیت خود دور خواهد کرد، بنابراین همه ما در خصوص عفاف و حجاب دارای وظیفه هستیم و با تذکرات لسانی و مطالبه گری خود، باید موجبات رعایت این فرضیه الهی را در جامعه مهیا نماییم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.