سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختلاف نظر فغانپور و رئیسی کیا درباره نامزدی تاج

صفی الله فغانپور و صادق رئیسی کیا نظرات متفاوتی درباره نامزدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال دارند.

فغانپور درباره پایان مهلت انتخابات فدراسیون فوتبال در تاریخ نوزدهم به جای بیستم مرداد گفت: مشکلی در پایان مهلت انتخابات نبوده، با احتساب یازده روز از تیرماه، سی و یک روز از مرداد و هشت روز شهریور پنحاه روز کامل می شود و اشکالی ندارد روز هشتم شهریور محاسبه شود.

او گفت: قانون عطف بما سبق نمی شود. اساسنامه کنونی نیز که انتخابات بر اساس آن برگزار می شود از زمان تصویب یعنی سال نود و نه به بعد قابلیت اجرا دارد.

صادق رئیسی کیا کارشناس مدیریت فوتبال گفت: مهدی تاج طبق بند هشت ماده سی و سه نمی تواند در این دوره شرکت کند چون این دوره به دوره قبل متصل است. چیزی یه نام عطف بما سبق در اینجا قابلیت استناد ندارد.

او ادامه داد: ما در ایران چیزی به عنوان حقوق مکتسبه در امور شغلی نداریم. یعنی نمیتوانم بگویم مثلا من طبق قانون قبلی حق نمایندگی ریاست جمهوری دارم.

او گفت: دو کمیته انتخاباتی داریم که هفت روز پس از پایان ثبت نام مهلت بررسی مدارک را دارند. اگر نقصی در مدارک باشد آن را به نامرد ابلاغ کرد و او تا سه روز پس از تاریخ ابلاغ مهلت تکمیل مدارک دارد.

این کارشناس مدیریت فوتبال گفت: پس از این پرونده بسته و بررسی صلاحیت آغاز می شود و اگر نامزدی رد صلاحیت شد می تواند به کمیته استیناف نسبت به رد صلاحیت اعتراض کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۵ تير ۱۴۰۱
اين تاج رو که میگفتند 75 هزار یورو اختلاف حساب داشته چی شد چی شدعدش کم بود
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۵ تير ۱۴۰۱
هر دم از بیغوله فوتبال پر مسئله خبری میرسد... کاش فوتبال مثلا حرفه ای اما پرفساد کم نفع تو کشور ما وجود نمی داشت و از بین بره و در حد همون باشگاهی به عنوان ورزش سلامت محور با رویکرد اجتماعی شکل میگرفت.‌‌..کاش...البته مگه قدرت طلب ها و فسادزاها میزارن؟!!!!!!!!
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۵ تير ۱۴۰۱
لعنت بر تاج