سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

شمار بستری‌ مبتلایان به کرونا در منطقه کاشان به ۲۸ نفر رسید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: شمار بستری مبتلایان به کرونا در مراکز درمانی کاشان و آران و بیدگل با پذیرش ۲ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته به ۲۸ نفر رسید.

کورش ساکی امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: هیچ بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی منطقه بستری نیستند، اما اکنون ۲۱ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی کاشان و هفت بیمار نیزدر آران و بیدگل بستری هستند.

شمار آزمایش مثبت ویروس کرونا طی ۲۴ ساعته گذشته در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با ثبت ۸۵ مورد جدید به ۶۶ هزار و ۱۰۹ نفر رسید.

به گفته او، ۳۸۹ هزار و ۴۳۵ نفر از آغاز شیوع کرونا (اسفند ۹۸) تاکنون به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی ۲ شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند و ۲۰ هزار و ۷۲۹ بیمار حاد تنفسی نیز تاکنون از بیمارستان‌های شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده‌اند.

ساکی در خصوص واکسیناسیون جمعیت بالای پنج سال منطقه کاشان می‌گوید: از ابتدای طرح ملی واکسیناسیون علیه ویروس کرونا تاکنون ۷۷ و ۸۰ صدم درصد واجدان شرایط نوبت نخست و ۷۱ و هشت صدم درصد نوبت دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ۳۵ و ۸۱ صدم درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل نیز واکسن نوبت سوم مقابله با ویروس کرونا را تزریق کرده‌اند.

وضعیت کرونایی کاشان و آران و بیدگل در برهه کنونی زرد است.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.