سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدلی شرط موفقیت در ورزش‌های رزمی

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: استان زنجان ظرفیت‌های خوبی در ورزش رزمی دارد و در برخی رشته‌ها به عنوان قطب ورزش رزمی شناخته شده است.

بهتری با اشاره به دوران اوج و شکوفایی ورزش رزمی در استان زنجان، گفت: فدراسیون ورزش‌های رزمی، از استان زنجان با توجه به سابقه درخشان در انواع سبک‌ها حمایت خواهد کرد تا با همت بلند و تلاش مسئولان و ورزشکاران، شاهد قوت و احیای ورزش‌های رزمی همانند گذشته در استان باشیم.

او می گوید: انتظار ما از هیئت ورزش‌های رزمی استان زنجان این است که از همه ظرفیت‌ها استفاده کرده و با پیروی از خط مشخص فدراسیون، اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین هماهنگی و مشورت در امور با اداره‌کل ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های رزمی باید مورد توجه باشد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: رعایت صداقت و اخلاق، احترام به مربی، کادر فنی، پیشکسوت و ورزشکار که در راس قرار دارد، باید رعایت شود تا شاهد تحول بیش از گذشته در ورزش رزمی بود.

او رفاقت  را عامل موفقیت در ورزش‌های رزمی دانست و گفت: نقطه عطفی برای انجام کار‌های بزرگ و موثر در استان باشید تا به سمت تعالی و شکوفایی ورزش رزمی حرکت کنیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی با تاکید بر رعایت اخلاق و پرهیز از اختلافات در خصوص درخواست نمایندگان هیئت ورزش‌های رزمی، گفت: انتظارات معقول و بجا بسته به امکانات و اختیارات، برای استان مهیا خواهد شد.

برچسب ها: ورزش رزمی ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.