سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن پاکی ۲۱۰ معتاد یک روستا در فیروزآباد

به همت جمعیت احرار فارس جشن نمادین پاکی ۲۱۰ بهبود یافته بیماری اعتیاد در روستای جهادآباد فیروزآباد برگزار شد.

معاون اجتماعی سپاه فجر فارس در جمع مردم روستای جهادآباد، گفت: حرکتی که شما به سبک دفاع مقدس در این روستا آغاز کرده‌اید، تنها راه نجات از نبرد نابرابر آسیب‌های اجتماعی به‌خصوص موضوع اعتیاد به مواد مخدر است.

سرهنگ دوست‌دار گفت: چراغ مقابله‌ی مردمی با اعتیاد به همت زنان و مردان غیور و آزاده در گوشه و کنار استان فارس روشن شده است و جهادآباد با یک یا علی دیگر می‌تواند به‌عنوان دومین روستای عاری از اعتیاد در استان معرفی شود.

معاون اجتماعی سپاه استان گفت: استمرار در حرکت‌های اجتماعی ضروری است.

روستای جهادآباد فیروزآباد استان فارس، زادگاه یکی از طوایف عشایر غیور است که جمعیت احرار با بهره‌گیری از ظرفیت‌های زبانی و قومیتی، توانسته قریب ۱۰۰ نفر از اهلی آن را با بهره‌گیری از روش نوین درمان‌خانگی و داروی گیاهی در طول یک‌سال گذشته از دام اعتیاد نجات دهد و جمعیت بهبود یافتگان روستا را دو برابر کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۴ تير ۱۴۰۱
روستای بایگان هم چندشب قبل معتاداوموادفروشان کلیه کامپیتوروکولرهاوهمه چیزمدرسه ابتدایی رادزدیدوشب وروزسیمهای تلفن ثابت وخانه های مردم دزدی میکنندبه شوراهاهم چندبارتذکردادندمدیرمدرسه بیخیال شدنندپرازمعتادوموادفروش وعرق فروش هستنندحتی درمغازه هاآزادمیفروشنندامنیت چندساله نیست چرارسیدگی نمیکنند
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۴ تير ۱۴۰۱
بک روستا ۱۰۰ معتاد داشته؟؟؟؟