سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا پس از ٩ هفته در سمنان قربانی گرفت

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: پس از ۹ هفته بدون داشتن فوتی کرونایی، در ۲۴ ساعت گذشته کرونا مرگ یک نفر را در سمنان رقم زد.

کسائیان گفت: با ورود استان سمنان به پیک جدید شیوع کرونا، یک مورد مرگ ناشی از ابتلا به این ویروس در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ثبت شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت:: سه مورد بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونایی در بخش آی‌سی‌یو و ۱۵ مورد بستری در بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نشان دهنده شیوع مجدد ویروس است .

کسائیان با اشاره به تاثیر واکسیناسیون در بالابردن ایمنی بدن در مقابله با ویروس از شهروندان خواست افراد بالای ۱۸ سال که حداقل ۶ ماه از تزریق آخرین دز واکسن کرونایشان می‌گذرد، برای تزریق دز یادآور اقدام کنند.

کسائیان می گوید: کادر درمان نیز با گذشت حداقل چهار ماه از تزریق واکسن علیه ویروس کرونا نسبت تزریق دز یادآور اقدام کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان گفت: انجام واکسیناسیون علیه ویروس کرونا مانع از ابتلا به بیماری نمی‌شود، اما قدرت ایمنی بدن در مقابله با بیماری را افزایش می‌دهد و از آنار بستری و مرگ و میر می‌کاهد.
به گزارش ایرنا، شهرستان‌های سمنان، دامغان، مهدیشهر، سرخه، گرمسار و آرادان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.