سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماز جماعت در پارک‌های شهرکرد اقامه می شود

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: تبلیغات میدانی جهت اقامه نماز باید در استان تقویت شود، از این رو نماز جماعت در پارک‌های شهرکرد اقامه می شود.

حجت‌الاسلام کریمی در تشریح برخی اقدامات ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در سه ماهه نخست امسال گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و سپاه استان، برگزاری دوره آموزشی «غدیرشناسی» با همکاری تبلیغات اسلامی استان، ساماندهی ائمه جماعات با همت اداره کل تبلیغات اسلامی، برگزاری دوره‌های آموزشی نماز در دستگاه‌های اجرایی با حضور اساتید مراکز تخصصی نماز و مهدویت مطابق درخواست ادارات از جمله اقدامات است.


بیشتر بخوانید


با همکاری حوزه و دانشگاه دوره‌های خوبی در دستور کار قرار گرفت، همچنین سند راهبردی نماز استان تدوین شده است و به‌زودی به ادارات ارسال می‌شود.

برنامه‌ریزی برای برپایی نماز جماعت در پارک‌های شهر نهایی شده و از شامگاه گذشته پارک‌های شهرکرد شاهد برپایی نماز شدند.

پیمان‌نامه کارگزاران استان به قلم نماینده ولی فقیه به‌صورت فایل به ادارات ارسال شده تا در سردر ورودی این اماکن نصب شود.

 جشنواره «فجر تا فجر» با مدیریت استاندار تا پایان آذرماه برگزار و آثار برگزیده در اختیار دبیرخانه کشوری جشنواره قرار خواهد گرفت.

از دستگاه‌های اجرایی استان انتظار می‌رود که جلسات شورای اقامه نماز را با جدیت و مستمر برگزار کنند. همچنین برنامه نظارت و ارزیابی ادارات در حیطه برپایی نماز جماعت در دستور کار قرار دارد و این ارزیابی در سال گذشته نشان داد که تعدادی از ادارات نیاز به تذکر جدی دارند که جزئیات آن به نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار ارسال شده است.

 از ادارات می‌خواهیم که نسبت به برگزاری دوره‌های تخصصی پیش‌بینی شده در حوزه نماز و مهدویت با حضور اساتید کشوری اهتمام داشته و درخواست‌های خود را اعلام کنند. همچنین تبلیغات میدانی نماز در اکثر شهر‌ها و روستا‌ها بسیار ضعیف است حال آنکه هم نامه درخواست و هم فایل‌های تصاویر و بنر‌ها به شهرداری‌ها ارسال شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.