سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست اداره معارف شهر مزارشریف با مدیران مکاتب دولتی

امروز پنجشنبه نشست اداره معارف شهر مزارشریف در دو تایم جداگانه با حضور مدیران ذکور و اناث مکاتب دولتی حوزه ای آموزشی معارف شهر مزارشریف و اعضای نظارت تعلیمی برگزار گردید.

آمر معارف شهر در نشست این اداره با مدیران مکاتب دولتی، پیرامونِ اصلاحات اساسی در ادارات مکاتب، هماهنگی جدی بین مکاتب و آمریت معارف شهر، حمایت همه جانبه مکاتب در راستای تربیه سالم شاگردان و جلوگیری از وجود شاگردان و استادان خیالی در مکاتب تاکید کرد.

مسئول اداره معارف شهر گفت: تمام تخطی هایی که در مکاتب صورت می گیرد باید به اسرع وقت بررسی شود، حجاب اسلامی توسط شاگردان و استادان به طور جدی مراعات شوند، از استفاده بیجای برق جلوگیری و از تعصبات، قومی، زبانی و مذهبی در مکاتب جداََ خود داری شود.

به گفته مولوی بلخی، ارائه خدمات صادقانه، برای مردم از اوامر الهی است و تمام مسئولان مکلف اند تا وظایف روزمره ای شان را به طور درست و منظم انجام دهند.

همچنان در پایان این نشست، پیشنهادات و مشکلات مکاتب توسط مدیران با مسئول اداره معارف شهر، شریک ساخته شد و سپس برای رفع آن هدایت لازم داده شد تا تمام مسئولان نهادهای تعلیمی متوجه وظایف محوله ای شان باشند.

برچسب ها: افغانستان ، مکاتب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.