سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنجش ۴ هزار و ۵۰۰ نوآموز در کردستان

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی کردستان گفت: تاکنون ۴ هزار و ۵۰۰ نوآموز در ۱۵ پایگاه سلامت استان سنجش شده‌اند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان امروز در پایگاه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان دبستان استقلال ناحیه یک سنندج حضور یافت و در جریان روند انجام سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان این پایگاه قرار گرفت.

هاشم ناظمی جلال در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات عوامل اجرایی پایگاه‌های سنجش استان، گفت: برنامه سنجش نوآموزان بسیار مهم و حساس است چراکه می‌تواند کمک قابل توجهی به روند بهبود کیفیت آموزش و پرورش نماید.

او در ادامه از کلیه مراحل فرایند سنجش نوآموزان شامل: پذیرش، بینایی سنجی، شنوایی سنجی و آزمون تخصصی هوش بازدید و از نزدیک در جریان این فرایند مهم قرار گرفت.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی کردستان نیز در این بازدید گفت: سنجش نوآموزان از ۵ تیرماه آغاز و تا ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد.

طالب محمدی گفت: خانواده‌های محترم نوآموزان می‌توانند برای دریافت نوبت سنجش به مدارس محل ثبت نام فرزندان مراجعه کرده و با در دست داشتن برگه معرفی نامه مدرسه، به پایگاه‌های سنجش در شهرستان‌ها و مناطق مراجعه نمایند.

او از راه اندازی ۱۵ پایگاه سنجش سلامت در سطح استان خبرداد و  گفت: همه روزه این پایگاه‌ها پذیرای خانواده‌های محترم برای سنجش سلامت کودکان ۶ سال تمام خواهد بود.

محمدی در پایان گزارش آماری از تعداد نوآموزان استان که در پایگاه‌های استان مورد سنجش قرار گرفته اند، ارائه داد و گفت: تاکنون  ۴ هزار و ۵۰۰ نوآموز در پایگاه‌های سنجش استان سنجش شده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.