سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنگ ستارگان والیبال ساحلی ایران در یزد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد از برگزاری هفته پایانی و فینال دومین دوره از لیگ برتر والیبال ساحلی ایران در یزد خبرداد.

امیر شرافت گفت: در حال حاضر هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر والیبال ساحلی ایران در مجموعه ساحلی و تازه تاسیس این باشگاه که از جمله تخصصی‌ترین و حرفه ای‌ترین مجموعه‌های ساحلی کشور است، توام با میزبانی شایسته که مورد تقدیر مدیران فدراسیون والیبال نیز قرارگرفته، در حال برگزاری است.

به گفته او مرحله‌های پلی آف ۲۴ ام، نیمه نهایی ۲۵ ام و نهایی و جشن قهرمانی ۲۶ ام تیر، ساعت ۲۱، در مجموعه ساحلی شهداب یزد، ورزشگاه شش هزار نفره شاهدیه میزبان ورزشکاران، مسئولین و مردم شریف و ورزش دوست استان یزد از جمله بانوان محترم استان خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد می‌گوید: با توجه به حضور مقتدرانه این باشگاه در دومین دوره از مسابقات لیگ برتر والیبال ساحلی ایران، تیم والیبال ساحلی شهداب یزد در نخستین دوره از لیگ برتر والیبال ساحلی ایران موفق شد تا جایگاه چهارمی آن دوره از مسابقات را کسب کند، اما در حال حاضر نماینده یزد در دومین دوره از این لیگ حرفه ای، صدر نشین بوده که این افتخار طی ده هفته و در رقابت با ۱۲ تیم که مسابقات آنان به صورت رفت و برگشتی برگزار شده، کسب گردیده که امیدواریم با تلاش بازیکنان و کادر فنی این تیم بتوانیم با کسب عنوان قهرمانی، بار دیگر برای یزد و یزدی‌ها افتخار آفرینی کنیم.

شرافت گفت: ساز و کار این دور از مسابقات به این شکل بوده است که هشت تیم از ۱۲ تیم پس از ده هفته رقابت به مرحله بعد صعود کرده که بعد از برگزاری بازی‌های ضربدری، چهار تیم وارد مرحله نیمه‌نهایی شده و برترین‌های این مرحله نیز در رقابت نهایی و فینال به کسب عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی خواهند پرداخت.

او می‌گوید: برگزاری این آیین باشکوه و مفرح با حضور مسئولان ارشد وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون والیبال و مسئولان استانی و شهری، مایه افتخار ورزش یزد بوده که البته توفیق برگزاری و میزبانی این آیین تاریخ ساز نیز به شهداب واگذار شده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد گفت: پوشش زنده و مستقیم شبکه استانی یزد و شبکه ورزش توام با پخش اینترنتی در درگاه مجازی این باشگاه درکنار فراهم آوردن مقدمات حضور هواداران در ورزشگاه از جمله اقدامات صورت گرفته ذیل برگزاری آیین قهرمانی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.