سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بیش از ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در بروجرد

رییس بهزیستی بروجرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به عنوان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی پرداخت شده است.

" کرم رضا پیردایه " رییس بهزیستی بروجرد  اظهار داشت: امسال در حوزه‌های توانبخشی، زنان سرپرست خانوار و معتادان بهبود یافته ۱۲۶ نفر به منظور دریافت وام‌های خوداشتغالی به بانک معرفی شده اند که به هر مددجو بین ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومان وام خوداشتغالی پرداخت می‌شود.

اوبیان کرد: توانمندسازی جامعه هدف تحت پوشش یکی از اهداف مورد نظر در سازمان بهزیستی است که در همین راستا تسهیلات خوداشتغالی پرداخت می‌شود.

رییس بهزیستی بروجرد یاداور شد: یکی از اقدامات بهزیستی به منظور اشتغال معلولان، پرداخت سهم بیمه کارفرمایی است به این صورت که اگر یک کارفرما فردی از جامعه هدف بهزیستی یعنی از مددجویان این نهاد حمایتی را مشغول به کار کند، سهم بیمه آن شخص را بهزیستی پرداخت می‌کند.

پیردابه اضافه کرد: هفت هزار و ۵۰۰ نفر در این شهرستان تحت حمایت این نهاد قرار دارند که از این تعداد بیش از پنج هزار نفر مستمری دریافت می‌کنند و مابقی از خدمات توانبخشی بهره‌مند هستند.

او یادآور شد: همه معلولان تحت پوشش با توجه به نوع نیازمندی که دارند از لوازم کمک توانبخشی از جمله ویلچر، سمعک، تشک مواج، واکر، سوند، پوشینه، عصا، باطری سمعک و دیگر لوازم مورد نیاز معلولان بهره‌مند هستند.

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.