سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بایدن: بازگشت به توافق هسته‌ای در گروی تصمیم ایران است

رئیس‌جمهور آمریکا بدون اشاره به عدم جدیت واشنگتن برای اجرای تعهدات خود، مدعی شد که تصمیم بازگشت به توافق هسته‌ای اکنون در اختیار ایران است.

«جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو با شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی بار دیگر توپ را در زمین ایران انداخت و مدعی شد که بازگشت به توافق هسته‌ای در گروی تصمیم ایران است.

طبق گزارش الجزیره، جو بایدن در این مصاحبه مدعی شد: «اگر بازگشت توافق هسته‌ای در گروی حذف سپاه پاسداران از لیست تروریسم باشد، به این توافق باز نخواهیم گشت.»

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه ادعا‌های خود اضافه کرد: «من معتقد هستم که بابد به توافق هسته‌ای بازگردیم و تصمیم گیری در این مورد اکنون در اختیار ایران است.»

او بدون اشاره به عدم جدیت آمریکا برای اجرای تعهدات خود در ذیل توافق هسته‌ای گفت: «برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای، به عنوان آخرین گزینه به زور متوسل خواهیم شد.»

بایدن عصر امروز در اولین سفر خود به منطقه به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا، وارد تل آویو شد و پس از آن برای دیدار با ملک سلمان و حضور در نشست شورای همکاری خلیج فارس راهی عربستان خواهد شد.

رئیس‌جمهور آمریکا در بدو ورود خود به رژیم صهیونیستی گفت: «باعث افتخار من است که در میان دوستانم به اسرائیل یهودی و مستقل سفر کنم. روابط ما با اسرائیل قوی‌تر و عمیق‌تر از سابق است. ما در کنار اسرائیل تلاش خواهیم کرد سامانه دفاعی آن‌ها را از جمله گنبد آهنین را تقویت کنیم.»

جو بایدن در ادامه مدعی شد: «ما حمایت مستمر خود از راهکار دودولتی را مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد؛ ما به دنبال صلحیم و نمی‌خواهیم اشتباهات گذشته تکرار شود. به اقدام مشترک خود برای مبارزه با یهودستیزی ادامه خواهیم داد.»

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۳ تير ۱۴۰۱
لعوز= شل و ول، وارفته ، فشل لغوه=لقوه ای=اسم دیگه بیماری پارکینسون که باعث عدم تعادل میشه، رعشه
7891
۱۶:۳۹ ۲۳ تير ۱۴۰۱
آقای ژوزف بایدن تو هم مثل رییس جمهور سریلانکا به اسراییل فرار کن. مجلس سنای امریکا تو را استیضاح و دستگیر و روانه زندان میکند. ترامپ برای تو و خانواده ات تله گذاشته دوباره قراره به کاخ سفید حمله کنند. اخبار محرمانه ای از سپاه درز کرده. دیگه امریکا جای موندن برای تو و خانواده ات نیست. پاتو بزاری توی امریکا دستگیرت میکنند.
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۳ تير ۱۴۰۱
این بایدن یا بهتره بگیم بایدنو مثل یک ظبت صوت هست این که خرفته حافظه هم که نداره اونا پشت پرده باید نوار ظبت شده بدهند این پخش کنه
امان از این اسقاطیلیای عوضی
حالا هر چی که هست فعلا دشمن دشمن ما تا یک جاهایی دارد برای ما مثبت پیش میره که روسیه باشد و حسابی هم غربیا را سوزانده یادمان هم است که روسیه خیلی نامرده حساب شده باید با آنها کار کرد
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۳ تير ۱۴۰۱
گزینه نظامی! اگه مردی خوب به حرفت عمل کن.
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۳ تير ۱۴۰۱
سلام
ما بدبخت بیچاره ها کار که نداریم پس ازدواج هم نمیتونیم کنیم.
دلمون به یه آزمون استخدامی خوش بود. پنج ساله دارم بکوب میخونم حالا یه امتیازی به افراد متاهل و دارای فرزند دادن جوری که کلا فاتحه من خوندست.
حالا بگین دل خوشی و امید من به چی باشه؟؟؟
به ازای هر فرزند یک درس عمومی چهل درصد اضافه میشه.
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۳ تير ۱۴۰۱
مسؤلین بی درد نا فقط له فکر قدرت نمایی پوشالی خود هستند!!! اگر دراین چهل سال به فکر مردم بودند، مردم اینگونه فقیر وبدبخت نمی شدند!؟!! ومحیط زیست ایران ویرانه نمی شد
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۳ تير ۱۴۰۱
مرتیکه احمق
من نان ندارم شب بخورم همیشه شرمنده زن و بچه ام هستم
اما کشورمو دوست دارم جرآت داری حمله کن با دست خالی ام که شده جلوت وایمیایستم
این انقلاب همین جوری به دست نیومده که توی پیر خرفت الکلی بیایی ما رو تهدید کنی
کاش حمله کنی تا اسرائیلتو نابود کنیم و خودتم به درک بفرستیم
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۴ تير ۱۴۰۱
عجب!
تو نان نداری شب بخوری ولی اینترنت و یک گوشی هوشمند یا کامپیوتر هم باید داشته باشی که کامنت میذاری!
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۳ تير ۱۴۰۱
دوراه که بیشتر ندارید یا کناربیایید وتوافق یا پایان مذاکرات وپیشروی به سمت اتم که چنین عرضه وتوانی ندارید اگرم هوسش کنید جنگی بزرگ قطعی است ایران کره شمالی وپاکستان نیس که بیخیالش شوند ایران خواستار نابودی اسراییل است و همین شعارهایش سر پرخطری دارد
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۳ تير ۱۴۰۱
ایران تصمیمشو گرفته گدایی و گشنگی و به خاک سیا نشوندن مردمش
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۳ تير ۱۴۰۱
دیگه کدام مشنگی با طناب پوسیده این یارو تو چاه میره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۳ تير ۱۴۰۱
مطلبم را در این باره منتشر کنید
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۳ تير ۱۴۰۱
پیر لنگان !
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۳ تير ۱۴۰۱
بی خیال آمریکا و توافق برجام بشوید تا آمریکا به غلط های خودش اعتراف کند و تسلیم ایران اسلامی بشود.
7891
۰۹:۴۴ ۲۳ تير ۱۴۰۱
آقای بایدن زلنسکی گفته گنبد آهنین فقط بدرد اسقاط میخوره. میگه استاندارد نیست جواب نمیده. در مورد سلاح هسته ای دیر رسیدی و ما منتظر تو و دوستانت نبودیم که شما متوسل بزور بشید یا نشید. شما اکراین رو به روسیه باختید و اکراین عدست در رفته. تصمیم گیری برای بازگشت به توافق هسته ای هم طبق استفراغ کلماتی که کردی در اختیار ماست. این یعنی ما تعیین کننده هستیم. عطف به مظمون استفراغات خودت. توسل به زور؟ هیچ غلطی نمیتوانی بکنی. مگر سجده. و النهایه باید یهود ستیزی کنی. یادت نره که قتل جمال خاشقجی رو موقع انتخابات محکوم کردی و جنگ یمن را هم محکوم کردی حالا تهدید به توسل به زور میکنی؟ اصلا زور نداری و برو از منطقه گم شو سگ در بدر. حواست باشه به نوه هات همشون یهودی صهیونیست و مهدور الدم هستند.
حمیدرضا میرکیانی
۰۹:۰۹ ۲۳ تير ۱۴۰۱
سلام , یعنی اینها حد حماقت را گذرانده اند یا روی حماقت جامعه بین المللی حساب باز کرده اند , بسیار ساده است که هر بازگشتی ابتدا از رفتنی آغاز شده , ایران در چه زمانی از برجام رفته که حالا باید بازگردد , دنیا نمیداند که امریکا بود که از برجام خارج شد , و آیا نمیفهمد که امروز امریکا است که باید بازگردد , بنابراین امریکا باید هرچه زودتر به تعهدات خودش در برجام عمل کرده و به این توافق نامه بین المللی بازگردد , در غیر بازگشت امریکا ایران همچنان آزادانه به فعالیت هسته ای خودش ادامه خواهد داد , تا کور شود چشمانتان , دگر بار بدعهدی نکنید , این است نتیجه دروغ و نیرنگ و بدعهدی ؟؟؟؟
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۳ تير ۱۴۰۱
هر دو گروه دغل و نیرنگ بازید،نان حرام میخورید،هیچ کاریم از دستتون نمیاد،اف بر شما که با زندگی یه ملت بازی میکنید
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۳ تير ۱۴۰۱
ایران توافق برجام رو به خروج سپاه از گروه تروریستی اعلام کرده و زندگی بیش از 80 میلیون ادم رو به این موضوع ربط داده. لطفا گزارشی تهیه کنید و درست بودن و یا نادرست بودن این مطلب رو بررسی کنید. تشکر.
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۳ تير ۱۴۰۱
بحث میهن پرستی وآزادی خواهی حق وحقوق ملی وعلم گرایی وپیشرفت ورفاه وامنیت اجتماعی و...بدیهی است درنظرهمه جهانیان زیباست،ولی درمیدان کشوری که قدرتش تثبیت میشه کم کم طبق خصیصه های که معمولاً بعدازقدرتمندی ظهورمیکند خواهان آقایی برعالم است! ( که البته احتمال داره درآینده چین جایگزین آمریکاشود!) برای همین است که برای حفظ این توان (رهبری جهان!) آمریکا به آب وآتش میزندکه آن راازدست ندهد.منتها حقیقت تلخی که وجودداره این است که اگر حقیقتاًقوی نیستیم وبرنامه کاربردی وعملیاتی منطقی وعلمی برای بدست آوردن آن ازهرلحاظ نداریم (دورازشعاروآرمانگرایی و..) وازطرفی ادعای مردم سالاری ومیهن پرستی و.... داریم چاره جزء اطلاعت ازکدخدای حال حاضرنداریم! البته اگربتوان با ذکاوت هزینه این فرمانبرداری راپایین آورد خوب چه بهتر! دراین جهان بطور خلاصه کشورها رومیتوان به سه گروه مختلف تقسیم کرد کشورهای قدرتمند که بطورطبیعی بیشتربرای دیگران تصمیم میگیرند! کشورهای تابع که با فرمانبرداری ازسیاستهای کشورهای قدرتمند کشوررااداره میکنند! ودرآخر کشورهای لجباز! که مجموع تصمیماتشان نه علمی نه مردمی نه اعتقادی نه اقتصادی نه .....است ومنتظر معجزه نشستن!
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۴ تير ۱۴۰۱
ایول ایولی ایول ایول ایولی ایول
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۳ تير ۱۴۰۱
درشو ببندید که کلافه شدیم
ناشناس
۰۷:۴۰ ۲۳ تير ۱۴۰۱
خفه شو مردک لعوز و لغوه ای!!
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۳ تير ۱۴۰۱
معنی این دوتا کلمه چی هست؟
7891
۱۵:۲۴ ۲۳ تير ۱۴۰۱
لعوز یعنی خل و چل و لغوه ای یعنی رعشه ای.
ناشناس
۰۷:۲۶ ۲۳ تير ۱۴۰۱
بایدن = آلزایمر
ناشناس
۰۶:۳۶ ۲۳ تير ۱۴۰۱
گفتم که بایدن خنگه
خالاباورتون شد؟؟؟؟؟
aa
۰۹:۱۰ ۲۳ تير ۱۴۰۱
خالا باورمون شد
ناشناس
۰۳:۴۶ ۲۳ تير ۱۴۰۱
ضمانت یک توافق سیاسی، به همکاری طرفها است و ضمانت در ایران، یعنی برجام احیا کنند و بی اثر کردن تحریمها (حمایت یارانه ای از اقشار ضعیف و مبارزه با فساد اقتصادی و رانت و انحصار و مافیا و گرانفروشی.. تا ارتباط با خارج)، اما دو سال بیهوده احیای برجام معطل درخواستهایی ایران از امریکا کردند که میدانستند امریکا زیر بار نمیرود، هدف اصلی احیای برجام شکستن جو روانی است کاسبان تحریم داخلی کشور شرطی کردند. برجام احیا کنید ای دولت ایران، تا جو روانی شکسته شود، اما چشم انتظار موهبت گشایش از غرب نباشید، چهل دشمنی با غرب توقع مساعدت اقتصادی از غرب نداشته باشید. برجام احیا کنید تا این رکود تورمی و انتظاری کاسبان تحریم شکسته شود. بقیه باید با توان داخلی برای رونق اقتصادی و رفاه مردم، یعنی دولت دست تو جیب فقرا بردارد یعنی استقراض و چاپ و خلق پول نکند، یارانه به همه بدهد (حق عمومی از ثروتهای عمومی، مثلا آرد آزاد به بخش صنعت میدهد، اما یارنه اش نمیدهد به مردم، این همه یارنه های آشکار و پنهان دولت برداشته، دارد باز ارز دو نرخی میفروشد! اینها پول بیت المال است و به همه یارنه بدهد، تبعیض نگذارد، به یکی دویست هزار بدهد فقیر است و اما به ثروتمند یارنه پنهان بدهد میلیارددر است، فقرایی حتی سهام عدالت ندارند! چون تحت پوشش کمیته و بهزیستی نیستند! اما کارمندان دولتی ثروتمند سهام عدالت گرفتند!) و در عوض از ثروتمندان مالیات بگیرد.
ناشناس
۰۲:۰۲ ۲۳ تير ۱۴۰۱
جراتش را نداری ، جاهای حساست ( پایگاه ها ، کشتی ها ، اسرائیل ، چاه های نفت ) سوراخ خواهد شد
ناشناس
۰۱:۵۲ ۲۳ تير ۱۴۰۱
ایران ۱۴۰۱ ،ایران ۱۳۹۲ نیست، برو گورت گم کن ازمنطقه ،گدایی نفت
aa
۰۹:۱۲ ۲۳ تير ۱۴۰۱
صد البته به اندازه 9 سال بدبخت تر شدیم زیر بار تورم فقر و گرونی اجاره خانه و قیمت خودرو
ناشناس
۰۱:۳۴ ۲۳ تير ۱۴۰۱
بابا این یارو رفته لانه رژیم نامشروع کودک کش، مجبوره از خودش قمپوز درکنه !
زورش کجا بود !
زیر جنگ با پوتین زائیده ، جرات نداره توی چشای پوتین نگاه کنه !
پیر مرد خرفت ، اول بر مشکلات داخلی کشوزتو حل کن بعد بیا متوسل به زور بشو!
ناشناس
۰۱:۱۷ ۲۳ تير ۱۴۰۱
ایران تصمیم اش را گرفته یا حقوق ما را کامل به رسمیت می شناسید و ادا می کنید یا باید منتظر اقداماتی از طرف ایران باشید که قطعا شما را خوشحال نخواهد کرد . تصمیم قطعی ایران دفاع از حقوق خود است تا به آخر و تصمیمی که شما باید بگیرید که تا حالا حاضر قبول آن نشده اید و آن به رسمیت شناختن حقوق مردم ایران است.
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۳ تير ۱۴۰۱
آلزایمر ی روانی همه را از رو خوانده خودش باد نیست که بگه
عروسک صهیونیست‌ها شده بدبخت بیچاره
فقط عین الاسد یادت نرود بایدن کودن ترامپ که از همه رییس‌جمهور ها بیشتر عربده میکشید در جریان عین الاسد عین خر مانده بود تو گل تو که انگشت کوچکه ترامپ هم نمیشی
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۳ تير ۱۴۰۱
بایدن آفتابی بشی می پوکونیم تون
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۳ تير ۱۴۰۱
این پیر نادان بهتر بود بجای رئیس جمهور شدن در آسایشگاه سالمندان استراحت می کرد.
کاربر
۰۰:۲۰ ۲۳ تير ۱۴۰۱
این اوزگل ازمانی که اومده اینجا نمیدونم چرا پرت وپلا زیادتر میگه فکر کنم قرصاشو یادش رفته بیاره.به عربا بگید چارتا دلی نفت بدینش که گورش گم کنه بره
ناشناس
۰۰:۰۶ ۲۳ تير ۱۴۰۱
سلام ،

ما از توافقی پایدار استقبال می کنیم ،


پیمان اشراقی.
ناشناس
۰۰:۰۳ ۲۳ تير ۱۴۰۱
۱۵ سال دیگه هیچی نیستید می شید گرگ پیر در کنار روباه پیر
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۳ تير ۱۴۰۱
به نظر شما ، بایدن بی شعوره یا خودشو به نفهمی زده ؟!!!!
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۳ تير ۱۴۰۱
هر دو مورد .
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۲ تير ۱۴۰۱
به زور متوسل بشین ؟؟؟!!! مرد این حرفا نیستین . شما امریکایی ها ترسو تر ازین حرفا هستین . ما که آماده هستیم یاعلی بیان جلو تا نشونتون بدیم که ایرانی جماعت با کسی شوخی نداره . فقط تاریخ نوشته شده کشورم بیشتر از کل عمر کشورت هست
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۲ تير ۱۴۰۱
بابا به برجام برگردید و یک ملت را ازاد کنید
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۳ تير ۱۴۰۱
اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۳ تير ۱۴۰۱
برگردیم که همین فردا دوباره گاو بعدی هر روز زر بزنه که الان میریم بیرون یا یه هفته دیگه
اینقد سختی کشیدیم تحمل کل کل با این آدمای نحس و شوک دوباره به زندگیمون رو نداریم
سرباز
۱۲:۳۴ ۲۳ تير ۱۴۰۱
با چه قیمتی
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۲ تير ۱۴۰۱
چرند نگو
میخام ببینم به زور متوسل بشی چه غلطی میخای بکنی،گور خودتو میکنی کثیف
مرگ بر تو و کشورت
ناشناس
۰۷:۲۲ ۲۳ تير ۱۴۰۱
تو هیچیت نمیشه برای این که شکمت پر هست از حال انسانهای گرسنه خبر نداری با این همه تورم و مشکلات
فرزاد
۰۷:۲۵ ۲۳ تير ۱۴۰۱
کمخرد ....
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۳ تير ۱۴۰۱
ما هم شکممون سیر نیست.اما برای استقلال کشور و آینده فرزندانمان گرسنگی را تحمل میکنیم.فرزدانمان به انرژی هسته ای نیاز دارن.کوته بین نباشید.
حسین
۰۹:۵۵ ۲۳ تير ۱۴۰۱
گاو هم شکمش سیر باشه نوشخوار میکنه