سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیزش دوباره کرونا در کهگیلویه وبویراحمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون ۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند.

محمد غلام نژاد در خصوص شروع پیک هفتم کرونا  در کهگیلویه وبویراحمد هشدار داد و گفت: مردم استان هشدار‌ها را جدی بگیرند و برای ایجاد ایمنی در برابر کرونا  و پیشگیری از ابتلا به  این بیماری هر چه سریع‌تر برای تکمیل واکسیناسیون  اقدام کنند.
 
او می گوید: هم اکنون ۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد ۲ تن مبتلای قطعی می‌باشند.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به آزمایش‌های انجام شده در خصوص کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: از ۱۰۲ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های پی سی آر و رپید تست است حدود ۱۶ درصد موارد مثبت بودند.
 
غلام نژاد با بیان اینکه طی یک هفته اخیر روند ابتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد سیر صعودی داشته که حاکی از آغاز پیک هفتم در استان است، می گوید: طی ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد فوت ناشی از کرونا نداشتیم و همچنان آمار قربانیان کرونا در استان  هزار و ۱۳۲ تن است.
 
او با اشاره به تعداد بهبود یافتگان بیماری کرونا در استان گفت: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۹۶ هزار ۷۰۷ تن تاکنون بهبود یافته گزارش شده است.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تاکید بر تسریع در تزریق واکسن گرونا و تکمیل واکسیناسیون می گوید: همه مراکز، خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های سلامت استان آماده واکسیناسیون هستند و مردم استان برای تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.
 
به گفته غلام نژاد، افرادی که شش ماه از تزریق دوز سوم آن‌ها گذشته است، برای دریافت دُز چهارم خود نیز به پایگاه‌ها و مراکز بهداشت مراجعه کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.