سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فضای سبز بیمارستان شهدای ایذه احیا می‌شود

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه از احیای فضای سبز بیمارستان شهدای این شهرستان خبرداد.

رضا مرادی گفت: با کاشت ۴۰۰ درخت در محوطه فضای سبز بیمارستان شهدای ایذه در کمتر از دو ماه آینده احیا می شود.

او می گوید: با توجه به اوج گیری بیماری کرونا دو دستگاه اکسیژن ساز در مدار قرار دارد و با وجود دو دستگاه اکسیژن ساز فعال در حال حاضر مشکلی بابت تامین اکسیژن نداریم.

مرادی گفت: هم اکنون یک بیمار در اتاق ایزوله بخش icu بستری است و با توجه به عادی انگاری مردم آمار مراجعه کنندگان به بیمارستان رو به افزایش است و قطعا اگر رعایت پروتکل ها به همین شکل باشد وضعیت شهرستان در رنگبندی به سمت وضعیت پرخطر می رود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان ایذه گفت: برای رفع مشکل و تعمیر سه آمبولانس برای اعزام بیماران بین بیمارستانی درخواستی در راستای تامین اعتبار به دانشگاه علوم پزشکی ابلاغ شد؛ همچنین یک دستگاه camera برای عمل های جراحی برای بیمارستان خریداری شد.

به گفته این مقام مسئول در آینده نزدیک یک آمبولانس به ناوگان اضافه خواهد شد؛ همچنین ۴ خانه بهداشت، یک مرکز خدمات سلامت در کلدوزخ، یک پایگاه بهداشتی در خیابان محمد رسول الله (ص) و یک ستاد مرکز بهداشت در چهارراه بسیج بعد از تجهیز به بهره برداری می رسند.

مرادی در پایان گفت: مکاتباتی برای جابجایی دستگاه ماموگرافی برای تشخیص سرطان سینه انجام شده است و پس از تایید این موضوع این دستگاه که به کاهش هزینه های مردم کمک می کند به بیمارستان شهدا منتقل خواهد شد.

برچسب ها: فضای سبز ، خدمات شهری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.