سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نذر ۴ هزار جلد کتاب به مناطق محروم

مدیر نشر مهرستان اصفهان از توزیع ۴ هزار جلد کتاب به مناطق محروم در پویش بزرگ کتابخوانی غدیر خبر داد.

سید احمد حسینی گفت: امسال در پویش بزرگ کتابخوانی غدیر، طرح نذر و اهدای کتاب در مناطق محروم به عنوان عیدی نیز داریم و تا کنون خیران هزینه چهار هزار کتاب را پرداخت کردند.

او گفت: این چهارهزار کتاب را به مناطق محروم همچون سیستان و بلوچستان، کردستان، کهکلویه و بویراحمد و... هدیه دادیم، اما هنوز هم این طرح ادامه دارد و خیران می‌توانند شرکت کنند.

مدیر دفتر نشر مهرستان اصفهان گفت: سومین مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر از دهم تیرماه آغاز شده و تا هفتم مرداد ماه ادامه دارد فرصت خوبی برای کودکان، جوانان و نوجوانان است. زیرا، جشنواره کتابخوانی غدیر با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی، کتاب‌های ویژه‌ای با مضمون عید غدیر برای تمام رده‌های سنی به ارمغان آورده است.

به گفته حسینی، نوجوانان که قصد شرکت در مسابقه کتابخوانی غدیر را دارند، برای تهیه کتاب «کوهی که خنده رو بود» می‌توانند از طریق چند راه، از جمله: ارسال عدد ۹ به سامانه ۵۰۰۰۵۴۶۰، خرید از سایت مهرستان و یا دانلود از اپلیکشن طاقچه، این کتاب را تهیه کنند.

او می‌گوید: مجموع جوایز به‌طورت نقدی و غیر نقدی برای این مسابقه، ۵۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده و شرکت کنندگان می‌توانند با همت و تلاش، شانس خود را برای برنده‌شدن، بیشتر کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.