سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماموگرافی مرکز جراحی محدود امام رضا (ع) در کاشان به روز رسانی شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان از به روز رسانی ماموگرافی مرکز جراحی محدود امام رضا (ع) به منظور انجام معاینات برنامه غربالگری سرطان پستان خبر داد.

حامد یزدان پناه گفت: برنامه غربالگری سرطان پستان از مهمترین سیاست گذاری‌های  اجرایی وزارت بهداشت در خصوص پیشگیری و درمان به موقع با هدف ارتقای سلامت بانوان و مادران جامعه است.

به گفته او، خدمت ماموگرافی در مرکز جراحی محدود امام رضا (ع) به مدت سه روز در هفته (یکشنبه تا سه شنبه‌ها نوبت صبح) با تعرفه دولتی انجام می‌شود و همشهریان می‌توانند به صورت حضوری برای این خدمت نوبت بگیرند.

او می‌گوید: هم اکنون مرکز جراحی محدود امام رضا (ع) با بیمه نیرو‌های مسلح قرارداد دارد و خدمت ماموگرافی برای معرفی شدگان موسسه امدادگران عاشورا و بانک‌های عامل (تجارت، ملت و صادرات)، بیمه تکمیلی دی (بنیاد امور ایثارگران) و بیمه تکمیلی پارسیان طرف قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز به صورت رایگان انجام می‌شود.

مرکز جراحی محدود امام رضا (ع) توسط خیر سلامت زنده یاد گلشن فرد در سال ۱۳۹۶ راه‌اندازی و به دستگاه  ماموگرافی نیز مجهز شد و  خدمات کلینیک سرپایی زنان و زایمان نیز در این مرکز فعال است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
ماموگرافی