سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگداشت طلبه مجاهد مرحوم فرج نژاد در یزد

اولین مراسم بزرگداشت مرحوم فرج نژاد، طلبه مجاهد و استاد حوزه و دانشگاه، به همت مجموعه‌های فرهنگی مردمی استان یزد برگزار شد.

دهقان دبیر ستاد مردمی بزرگداشت مرحوم فرج نژاد گفت: تلاش برای فعالیت‌های گروهی تربیت پژوهشگر و نخبه پروری از خصوصیات برجسته مرحوم فرج نژاد بود که بعضاً باعث بروز سختی‌ها و حتی صرف مدت زمان بیشتری در انجام این امور می‌شد.

او می گوید: مرحوم فرج نژاد از چهره‌های نخبه فرهنگی، حوزوی و دانشگاهی بود که در انجام امور پژوهشی و فرهنگی به شکلی خستگی ناپذیر و جهادی عمل می‌کرد.

دهقان آثار برجسته و فاخر فرج نژاد را کتاب‌هایی همچون اسطوره‌های صهیونیستی در سینما، دین شناسی، انیمیشن سبک زندگی، دین در سینمای شرق و غرب، تحلیل نفوذ فرهنگ کابالیستی در سینما، اقتصاد صهیونیستی و سیمای معنویت در رسانه‌های غربی عنوان کرد.

دهقان گفت: مرحوم فرج نژاد در عرصه صهیونیسم پژوهی، فعالیت‌های خاصی داشت که بخش عمده این فعالیت‌ها را در منزل انجام می‌داد.

مراسم بزرگداشت اولین سالگرد مرحوم محمد حسین فرج نژاد، همسر و سه فرزند او که سال گذشته در سانحه تصادف جان باختند، با حضور مسئولان استان، گروه‌های جهادی و فرهنگی و همچنین اقشار مختلف مردم در سالن همایش‌های هلال احمر یزد برگزار شد.

این مراسم به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و ستاد مردمی بزرگداشت دکتر محمد حسین فرج نژاد طرح ریزی و برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.