سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش سخنگوی فدراسیون فوتبال به مصاحبه آزمون

بازیکنان پایشان را به اندازه گلیمشان دراز کنند/ ادبیاتتان را به اندازه دستمزدتان بالا ببرید

ابراهیم قاسمپور در واکنش به مصاحبه سردار آزمون گفت: بازیکنان باید یاد بگیرند که پایشان را به اندازه گلیم خود دراز کنند و درباره هرچیزی نظر ندهند.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال آن قدر بی در و پیکر شده که هر کسی به خود اجازه می دهد برای تیم ملی تصمیم بگیرد. دوست ندارم درباره شخص خاصی حرف بزنم در هر حال این که بازیکنان به جایی برسند که پایشان را ازگلیمشان دراز تر کنند فاجعه است. 

سردار آزمون در گفت و گویی که انجام داده برکناری سرمربی کرواتی را نامردی دانسته و مخالفت خود را با این مسئله اعلام کرده است، رسانه ها نیز واکنش سخنگوی فدراسیون فوتبال به این موضوع را بازتاب دادند. 

قاسمپور گفت: اگر تصمیمی برای تغییر اسکوچیچ گرفته می شود به دلیل همین نابسامانی‌هایی است که به وجود آمده، بهتر است بازیکن  سطح ادبیات و فرهنگ لغاتی که به کار می‌برد را اندازه دستمزدشان بالا ببرد و درست حرف بزند. یک بازیکن حق دخالت در مسائل مربوط به فدراسیون یا تیم ملی را ندارد. ما در کمیته فنی هیچ‌کاره نیستیم و این وظیفه را داریم که نظر بدهیم. اگر از مرد بودن حرف می‌زنید برای امتیاز گرفتن از بعضی ها در مسائلی که ربطی به شما ندارد نظر ندهید. 

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: درست است که اعضای هیئت رئیسه تصمیم نهایی را در مورد اسکوچیچ خواهند گرفت اما اگر ما نظر بدهیم و اعمال نشود احساس می‌کنیم که زیادی هستیم. دلایل خودمان را به هیئت رئیسه در مورد کنار گذاشتن اسکوچیچ می‌گوییم، ولی اگر آن‌ها تصمیم دیگری گرفتند آن وقت در مورد دلایلی که این تصمیم را گرفتیم با رسانه‌ها صحبت خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید 


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
صادق
۰۵:۰۳ ۲۲ تير ۱۴۰۱
آفرین قاسمپور حرف حق همین اسکوچیچ وضعیت را به اینجا کشانده مطمین باشید اگر بماند در روز قبل بازی همین اتفاقات می افتد وابروریری می شود سریع بر کنار ویک مربی خارجی خوب یا داخلی بیاورید
ناشناس
۲۰:۴۴ ۲۱ تير ۱۴۰۱
آقای قاسمپور شما چه افتخار ورزشی داشته اید که گلیمتان انقدر بزرگ است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟?؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فدایی
۱۸:۴۷ ۲۱ تير ۱۴۰۱
آقای قاسمپور زمان ویلموتس کجا بودید؟؟
زمان باخت به بحرین و عراق کجابودید؟؟
بعدبردن عراق بحرین و امارات و لبنان کجا بودید. کمیته باصطلاح فنی
اگراسکوچیچ یک‌دهم کی‌روش طلیکاربودکسی جرات حرف زدن نداشت
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۱ تير ۱۴۰۱
یه مشت ... فوتبالی عا‌دت کردند هر از چند گاهی مسئله سازی کنند...چه تهدیدی؟!!..‌چی رو میخوای رسانه ای کنی؟ نکنه ماموریت بر هم زدن نظم عمومی بخاطر فوتبال و جام جهانی تو این وضعیت پر فشار امروز به عهده شما گذاشته شده؟!!