سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در واکنش به زنده سوزاندن ده‌ها سرباز مصری؛

حماس بر لزوم محاکمه سران رژیم اشغالگر تاکید کرد

جنبش حماس به جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در زنده سوزاندن ده‌ها سرباز مصری واکنش نشان داد.

جنبش حماس در واکنش به جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در زنده زنده سوزاندن ده‌ها سرباز مصری، تاکید کرد سازمان‌های بین المللی باید برای جلوگیری از تکرار جنایات رژیم اشغالگر، سران این رژیم را در دادگاه لاهه محاکمه کنند.

کانال تلگرامی حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس نوشت: برملا شدن جنایت وحشیانه ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در حمله ۱۹۶۷ و زنده زنده سوزاندن ده‌ها سرباز مصری، از میزان اقدامات تروریستی ارتش رژیم اشغالگر در همه جنگ‌های آن علیه امت ما پرده برمی دارد.

ارتش رژیم اشغالگر و شهرک نشینانش مانند همه جنگ‌ها علیه نوار غزه، از ارتکاب جنایت‌های جنگی و استفاده از تسلیحات غیر قانونی بین المللی دست برنداشتند و عمدا غیر نظامیان را کشتند و آن‌ها را سوزاندند. همان طور که شهرک نشینان محمد ابو خضیر کودک فلسطینی را به آتش کشیدند.

این تجاوزگری و اقدامات تروریستی رژیم اشغالگر بار دیگر بی فایده بودن تلاش برای ادغام اشغالگران در منطقه و میزان توهم و اشتباه طرف‌هایی را نشان می‌دهد که برای عادی سازی روابط با جنایتکاران صهیونیست تلاش می‌کنند.

طرف‌ها و سازمان‌های بین المللی در گامی برای محاکمه سران رژیم اشغالگر در دادگاه لاهه برای جلوگیری از تکرار این جنایت ها، باید جنایت‌های این رژیم را فاش کنند و تا زمانی که رژیم اشغالگر به سبب جنایت هایش مجازات نشود، جنایت‌هایی مانند سوزاندن نظامیان مصری نخستین جنایت آن‌ها نبوده است و به آتش کشیدن ابو خضیر نیز آخرین جنایت آن‌ها نخواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
7891
۰۵:۴۸ ۲۲ تير ۱۴۰۱
سمیر جعجع بیکار نبوده. اون موقع هم کار میکرده.