سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از پاکبانان شهرداری منطقه ۱۰ شیراز

در دهه امامت و ولایت از زحمات ۲۳۰ پاکبان شهرداری منطقه ۱۰ شیراز تجلیل شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز در این مراسم گفت در زمان حاضر ۱۷۰۰ پاکبان در ۱۱ منطقه شهرداری کار نظافت، پاکسازی و انتقال زباله‌ها مشغول فعالیت هستند.

غلامی گفت: روزانه ۱۹۰۰ تن زباله در شیراز تولید می‌شود؛ حدود ۹۰ تن از این زباله‌ها در منطقه ده شهرداری شیرازتولید می‌شود که ۲۳۰ پاکبان این منطقه نقش مهمی در پاکسازی و انتقال زباله‌ها دارند.

سرهنگ عباس بنایی خیرآبادی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز هم گفت: اگر امروز شهری در طراز بین اللملی داریم بواسطه تلاش‌های پاکبانان از سحرگاهان تا پاسی از شب است.

او گفت: پاکبانان از قشر زحمت کش و پرتلاش مجموعه شهرداری است و به همین مناسبت در دهه ولایت سعی کردیم در قالب جشنی از خدمات آنان تقدیر کنیم.

سرهنگ بنایی گفت:  یکی از برنامه‌های سپاه توزیع بسته‌های معیشتی است، از ابتدای پارسال تا چهار ماهه امسال سپاه ناحیه محمد رسول الله قریب به ۲۶ هزار وهفتصد پنجاه بسته معیشتی در شمال غرب شیراز توزیع نموده است.

او گفت: بسیج در بخش‌های مختلف ساخت منازل محرومین و کمک به انشعابات منازل، توزیع جهیزیه و بسته معیشتی توسط بسیج سازندگی در محلات کم برخوردار به خدمات دهی می‌پردازد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.