سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تذکر شرکت برق به ۱۲۴ اداره پر مصرف خراسان جنوبی

در طرح پایش مصرف برق ادارات، تاکنون ۱۲۴ اداره پرمصرف برق در خراسان جنوبی شناسایی و تذکر گرفته اند.

بخشایی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: پایش مصرف برق هزار و ۵۲۴ دستگاه اجرایی در استان از ۱۶ خرداد آغاز شده است و تا ۱۷ شهریور ادامه دارد.

او گفت: از ابتدای آغاز طرح مدیریت مصرف پیک بار تابستان، با بازرسی‌ها و کنترل‌های صورت گرفته از ۲۸۳ اداره و سازمان در استان، ۱۲۴ دستگاه به دلیل رعایت نکردن دستور العمل‌های مدیریت مصرف تذکر دریافت کردند.

بخشایی گفت: با تغییر ساعت کاری ادارات و پایش مستمر برق مصرفی آن‌ها تا کنون به صورت روزانه ۸ مگاوات در مصرف برق استان صرفه جویی شده است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: سازمان‌ها و ادارات استان موظف هستند در ساعات اداری ۳۰ درصد و در خارج از ساعات اداری ۶۰ درصد مصرف خود را نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش دهند.او گفت: امسال همزمان با آغاز پیک بار تابستان هیچ گونه خاموشی برنامه ریزی شده برای مشترکین خانگی استان اعمال نشده و امیدواریم با همکاری خوب مشترکین و رعایت توصیه‌های مدیریت مصرف روز‌های باقی مانده فصل تابستان را بدون هیچ مشکلی پشت سر بگذاریم.

بخشایی گفت: پویش ۵=۱ برای مشترکین خانگی، انعقاد تفاهم نامه همکاری با صنایع، رایگان شدن برق چاه‌های کشاورزی در صورت همکاری با شرکت برق، کاهش ساعت کاری ادارات و پایش مستمر برق مصرفی ادارات از جمله برنامه‌ها و اقدامات انجام شده به منظور مدیریت مصرف برق استان در پیک بار تابستان بوده است.

برچسب ها: برق ، قطع برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.