سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز بهداشت نهاوند:

‍ موارد ابتلا به کرونا در نهاوند رو به افزایش است

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت:موارد ابتلا به کرونا در این شهرستان رو به افزایش است و تزریق دز چهارم واکسن در ۲۰ مرکز انجام می شود

علی احسان خیشوندگفت: تمام کسانی که ۶ ماه از تاریخ تزریق دز سوم آنها گذشته دز چهارم را بایدتزریق کنند.

او گفت: با توجه به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در نهاوند همشهریان برای تزریق دز چهارم واکسن کرونا اقدام کنند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: تمام مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های سلامت شهر و روستا همچنان واکسیناسیون کرونا را در دستور کار دارند.

به گفته خیشوند ۲۰ مرکز در سطح شهرستان کار تزریق واکسن کرونا را انجام می دهند و مرکز اصلی شهرستان در پایگاه امام خمینی(ره) واقع در ابتدای بلوار شهید بهشتی در جنب مصلی نماز جمعه نهاوند قرار دارد.

او گفت: در سبد واکسیناسیون ما تمام واکسن های اعلام شده موجود است و نگرانی از تامین واکسن نداریم تمام کسانی که ۶ ماه از تاریخ تزریق دز سوم آنها گذشته است می توانند به یکی از مراکز اعلام شده مراجعه کنند و دز یادآور دز چهارم را تزریق کنند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: دز چهارم می تواند هر واکسنی به انتخاب شخص باشد و ارتباطی به نوع واکسن دز قبلی ندارد.

خیشوند افزود: با عنایت به افزایش موارد ابتلا در شهرستان توصیه می شود؛ شهروندان نسبت به تزریق واکسن کرونا به فراخور آخرین دز تزریقی خود اقدام نمایند.

او گفت: ضمناً با توجه به اینکه نزدیک به ۲ ماه دیگر بازگشایی مدارس را در پیش خواهیم داشت به والدین توصیه می کنیم که جهت تزریق دز اول و یا دزهای بعدی واکسن کرونا کودکان خود اقدام نمایند تا در زمان بازگشایی مدارس آسوده خاطر دانش آموزان خود را به مدرسه بفرستند از شهروندان درخواست داریم که در مکان های پر ازدحام از ماسک استفاده کنند و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

برچسب ها: کرونا ویروس ، واکسن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.