سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح توسعه بیمارستان شفا در سمنان اجرا می‌شود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: همزمان با هفته تامین اجتماعی در استان ۲۳ عنوان برنامه شاخص برگزار می‌شود که طرح توسعه بیمارستان شفا از جمله این طرح‌ها است.

امیدیان گفت: در سراسر استان ۲۳ عنوان برنامه برگزار می‌شود که یکی از این برنامه‌ها بهره برداری از طرح‌های توسعه خدمات بیمارستان شفای سمنان محسوب می‌شود.

وی می گوید: بهره برداری از واحد استیرلیزاسیون بیمارستان شفا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، بهره برداری از دستگاه سونوگرافی رنگی پرتابل با اعتبار ۹ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال و همچنین بهره برداری از دستگاه نوار عضله و عصب با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در زمره بخش‌های این طرح توسعه محسوب می‌شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان می گوید: برپایی ایستگاه‌های سلامت به خصوص با محوریت مناطق محروم یکی از برنامه‌های این هفته است از سوی دیگر اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع رسانی نیز در این هفته برنامه‌ریزی شده است.

امیدیان گفت: در سال قبل و در استان سمنان ۱۲۸ هزار بیمه شده اجباری، ۴۴ هزار بیمه شده خاص، دو هزار و ۵۰۰ بیمه شده توافقی و یک هزار و ۳۰۷ نفر از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند.

به گفته  وی در مجموع ۸۷ هزار و ۴۵۹ مستمری بگیر و ۴۴ هزار و ۶۵ پرونده مستمری در مجموعه تأمین اجتماعی استان سمنان پرداخت می‌شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان می گوید:در سال گذشته ۳۷۴ مورد هزینه سفر بیمار، یک هزار و ۲۲۴ مورد کمک هزینه ازدواج، سه هزار و ۳۶۳ مورد کمک هزینه بارداری، ۱۴ هزار و ۳۵۳ مورد اروتز و پروتز، ۹۵۴ مورد کمک هزینه دفن و کفن، ۲۵ هزار مورد غرامت ایام بیماری، ۱۳ مورد نقص عضو و ۶۰۸ مورد حادثه از کار و در نهایت ۱۳ هزار و ۹۳۰ لیست اینترنتی از سوی تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

وی  گفت: ۳۵ هزار و ۶۳۳ مورد پرونده بیماران بستری در مجموعه درمانگاه تأمین اجتماعی استان سمنان طی سال قبل بوده است همچنین ۱۵۳ هزار و ۷۰۱ مورد استفاده از خدمات تصویر برداری و سه میلیون و ۲۱۰ هزار و ۹۸۲ مورد نفر، مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان طی سال ۱۴۰۰ بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.