سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت رسانی کاروان سلامت جمعیت هلال احمر بروجن به عشایر پل ماری+تصاویر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: کاروان سلامت و نیکوکاری شهرستان بروجن با حضور در منطقه عشایری پل ماری بخش بلداجی به مردم این منطقه خدمت رسانی کردند.

آقای کیانی گفت: کاروان‌های سلامت و نیکوکاری اعزامی به مناطق محروم و کم برخوردار، تبلور خدمت رسانی اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر است چراکه داوطلبان این جمعیت همواره در امر کمک به بیماران نیازمند و خانواده‌های بی‌بضاعت پیشتاز بوده و خدمات را با اهداف بشردوستانه به همنوعان و اقشار نیازمند جامعه ارائه می‌دهند.

این کاروان با ۱۰ داوطلب متشکل از پزشک و پیراپزشک با تخصص‌های داخلی، عفونی، روانپزشک، روانشناس، مشاور، دندانپزشک، پزشک عمومی، و آموزش دیابت درقالب تیم‌های درمانی، فرهنگی، حمایت روانی، به مدت یک روز در منطقه عشایری پل ماری بخش بلداجی حضور یافتند و به درمان و معاینه رایگان ۷۰ نفر از ساکنان این منطقه پرداختند.


بیشتر بخوانید


در کاروان‌های سلامت و نیکوکاری، اعضای گروه اجتماعی سحر بروجن با حضور مدرس کشوری با هدف ارتقای توانمندسازی و افزایش خلاقیت و ایجاد روحیه امید، شوق و نشاط فردی و اجتماعی، برنامه‌های متنوع و شادی را برای کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.