سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات تامین اجتماعی به بیش از ۳۲۰ هزار کهگیلویه و بویراحمدی

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۳۲۰ هزار تن از جمعیت استان زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند

رسول چراغ سحر در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ضمن ارائه گزارشی از خدمات و فعالیت های این سازمان در سطح استان گفت: بیش از ۳۲۰ هزار تن از جمعیت استان زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و از حمایت ها و خدمات متنوعی مانند بازنشستگی، مستمری ازکارافتادگی، مستمری بازماندگان، مقرری بیمه بیکاری، خدمات درمانی و ... استفاده می کنند.

او می گوید: هدف سازمان تامین اجتماعی، پوشش حداکثری و همگانی بیمه ای در راستای اصول قانون اساسی و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری است و بر همین اساس، امکان بیمه صاحبان مشاغل آزاد، زنان خانه دار، دانشجویان دانشگاه ها و دیگر افراد فاقد بیمه را را به صورت غیرحضوری فراهم کرده است.

آیت الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج یاسوج نیز در این دیدار گفت: سازمان تامین اجتماعی خدمات ارزشمندی به مردم ارائه می کند و مردم با وجود بیمه هایی مانند تامین اجتماعی احساس امنیت و آرامش می کنند.

او می گوید: خدمات متنوعی که سازمان تامین اجتماعی ارایه می کند، بخشی از نگرانی های کارگران، بیمه شدگان و بازنشستگان را کاهش می دهد و چنانچه دچار حادثه و بیماری یا ازکارافتادگی شوند، این احساس آرامش در آنها وجود دارد که جایی مانند تامین اجتماعی از آنها حمایت و به آنها کمک می کند.

هم زمان با دهه امامت و ولایت و هفته تامین اجتماعی، مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.