سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۹۹ درصدی ورودی پرونده‌ها به تعزیرات استان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از افزایش ۹۹ درصدی ورودی پرونده‌ها به تعزیرات استان خبر داد و گفت : افزایش پرونده‌های ورودی به علت تشدید نظارت‌ها است.

قهرمان شاهی گفت : تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به تخلفات است که طبق مصوبه سران سه قوه اختیاراتی خاصی به تعزیرات حکومتی واگذار شده است.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بعد از اینکه مراجع نظارتی اتاق اصناف، سازمان صمت، جهاد کشاورزی و بسیج اصناف پرونده تخلفی را تشکیل داده با بازرسی از واحد و محرز شدن تخلف، رییس شعبه تعزیرات برای پلمب واحد صنفی از یک تا ۱۰ روز درخواست و مدیرکل موافقت می‌کند و بنر تخلف هم نصب می‌شود.

کم‌فروشی، گرانفروشی، فروش آرد، تعطیلی نانوایی که سبب طولانی شدن صف می‌شود و هر آنچه برای مردم مهم است، برای تعزیرات خطر قرمز است و اعمال مجازات می‌شود.

قرار است با آموزش و پرورش گشتی دایر شود و از مدارس غیرانتفاعی و حتی دولتی بازدید‌های صورت گیرد و تخلفات آن‌ها قطعا در تعزیرات قابل رسیدگی است.

از ابتدای سال تا به امروز ۱۱ هزار پرونده در تعزیرات رسیدگی شده که تقریبا نسبت به پارسال افزایش ۹۹ درصدی پرونده‌های وارده به تعزیرات را داشتیم که نشان از طرح تشدید بازرسی‌ها و نظارت بیشتر بازرسان بر بازار است.

پرونده‌های متشکله تعزیرات کرمانشاه در این مدت دوبرابر استان البرز و یک‌هزار و ۵۰۰ فقره بیش از اصفهان و نصف استان تهران بوده است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.