سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمران سازمان منطقه آزاد اروند :

احتمال تغییر پیمانکار تخریب متروپل وجود دارد

آقای صفایی گفت : با توجه به اعلام نشدن شیوه تخریب از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء احتمال تغییر پیمانکار تخریب متروپل وجود دارد.

فالح صفایی ، معاون عمران سازمان منطقه آزاد اروند گفت : با وجود پرداخت قسط اول هزینه تخریب متروپل به قرارگاه خاتم الانبیاء ، هنوز در خصوص سازی تصمیم های گرفته شده درباره روند تخریب این سازه از سوی پیمانکار پروژه شفاف سازی صورت نگرفته و بر این اساس احتمال تغییر پیمانکار تخریب متروپل وجود دارد.

معاون عمران سازمان منطقه آزاد اروند تصمیم گیری درباره ادامه همکاری با این قرارگاه به عنوان پیمانکار را وابسته به نظر شورای تامین استان خوزستان دانست که قرار است هفته ی آینده برگزار و در صرت لزوم در خصوص اعمال ماده ۴۶ نیز تصیم گرفته می شود.

او با بیان اینکه طبق قرارداد تمام مراحل مطالعات و اجرا بر عهده قرارگاه خاتم الانبیاء بوده گفت : سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان کارفرما انتظار پاسخگویی از قرارگاه خاتم را دارد و حتی با وجود تخلیه نشدن چند خانه اطراف متروپل باید روش تخریب خود را اعلام کرده تا درباره مسائل حاشیه ای همفکری و تصمیم گیری شود.

معاون عمران سازمان منطقه آزاد اروند گفت: قرارداد با قرارگاه خاتم برای تخریب ساختمان متروپل هجدهم خرداد منعقد و در قالب قرارداد ، مهلت چهارماهه برای مطالعه و اجرای پروژه به این قرارگاه به عنوان پیمانکار داده شده بود.

لزوم ورود دادستانی به تخلیه خانه های اطراف متروپل

محمد دلفی ، معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند نیز از تمکین نکردن ساکنان منازل همجوار ساختمان متروپل و مخابرات به عنوان علت اصلی تاخیر در تخریب این بنای ناایمن یاد کرد و گفت : مکاتباتی با دادستان استان خوزستان درباره تخلیه منطقه انجام شده است و مقرر شده مالک ساختمان متروپل محل سکونت اهالی را تامین کند که برای برخی تامین و برای عده ای دیگر هنوز انجام نشده که می طلبند دادستانی ورود جدی تری داشته باشد.

این مسئول در ادامه از اداره مخابرات به عنوان یکی دیگر از معارضین تخریب متروپل یاد کرد و وجود تابلوهای مخابراتی در محل را علت مخالفت مخابرات با آغاز روند تخریب ساختمان متروپل برشمرد.

بنا به گفته های او مسئول سینما آزادی آبادان یکی از محل هایی است که حاضر به تخلیه نیست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.