سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت و بازرسی بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی

با توجه به بازگشایی باشگاه‌ها در دوران پساکرونا و افزایش گرایش ورزش دوستان به حضور در این اماکن، تمامی فضا‌های ورزشی زیر ذره بین بازرسان قرار دارد.

مسئول حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: سرکشی مرتب از باشگاه‌های ورزشی فعال استان در قالب گروه‌های نظارت و بازرسی با آغاز فعالیت مجدد این مراکز در دستور کار قرار گرفته و انجام می‌شود و به طور طبیعی با هرگونه تخلف در این حوزه برخوردی قانونی خواهد شد.

محمدتقی رحیمی گفت: حفظ سلامت عمومی شهروندان و ورزشکاران از جمله اولویت‌های دستگاه ورزش در استان همدان است.
او گفت: همه در برابر قانون مسوول هستیم و انجام بازرسی با هدف اجرای دقیق موازین بهداشتی، فنی و استاندارد باشگاه، در راستای حفظ سلامت ورزشکاران و اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مرتبط با پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.

رحیمی گفت: ورزشکاران و مربیان می‌توانند شکایت، انتقادات و پیشنهادات خود در زمینه فعالیت باشگاه‌ها را به حوزه بازرسی و یا امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گزارش و ارایه کنند.

سرپرست حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دستگاه ورزش استان همدان گفت: این مرکز همه روزه (در ساعات اداری) آماده دریافت شکایات و انتقادات مرتبط با فعالیت باشگاه‌های ورزشی و بررسی نواقص و تخلفات احتمالی است.

او گفت: عزم جدی برای برخورد با تخلف باشگاه‌های ورزشی داریم و با کسی در این مورد تعارف نخواهیم داشت.

رحیمی گفت: به روز بودن بیمه مسوولیت مدنی، الزام حضور مدیر در مکان ورزشی و استفاده از مربیان دارای مدرک معتبر و مجرب در سانس‌های تمرینی از جمله موارد مورد توجه بازرسین در جریان نظارت بر فعالیت باشگاه‌ها است.

او بر ضرورت رعایت و اجرای دقیق دستورالعمل‌های قانونی مربوط به میزان شهریه دریافتی باشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: با هرگونه تخلف در این زمینه برخوردی قاطع می‌شود و انتظار داریم عموم شهروندان به ویژه جوانان و نوجوان علاقه‌مند به ورزش هرگونه تخطی از قیمت‌های مصوب برای ثبت نام در باشگاه‌ها را به اداره ورزش و جوانان شهرستان گزارش کنند.

مسوول حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت:هم اکنون بیش از ۸۵ هزار ورزشکار در قالب بیش از ۶۰۰ سالن ورزشی در سطح استان همدان فعالیت می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.