سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در خلخال

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست خلخال موفق شدند یک قبضه اسلحه شکاری قاچاق را کشف و ضبط نمایند.

نعمت اله جوانمردی گفت: در پی گزارشات واصله از طرف همیاران و دوستداران محیط زیست در خصوص وجود و نگهداری اسلحه غیرمجاز توسط افراد، محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست اقدام به جمع آوری اطلاعات و تحقیقات نامحسوس با همکاری پلیس امنیت و اطلاعات نمودند و پس از کسب مجوز‌های لازم طی یک ماموریت جداگانه با بازرسی محل زندگی فرد متخلف واقع در بخش شاهرود، یک قبضه اسلحه شکاری قاچاق را کشف و توقیف کردند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال گفت: شکارچی متخلف پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شد.

جوانمردی با تشکر از همکاری پلیس امنیت و اطلاعات و دوستداران محیط زیست در کشفیات انجام گرفته در منطقه گفت: گشت و کنترل شبانه روزی ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال در مناطق تحت مدیریت در منطقه حفاظت شده آق داغ و مناطق آزاد به طور جدی و مستمر انجام می‌شود و از اهالی محترم شهرستان درخواست می‌کنیم تخلفات زیست محیطی را به سامانه ارتباط مردمی ۱۵۴۰ حفاظت محیط زیست استان گزارش نمایند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.