سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان دارالایتام مهدیه

به مناسبت عید قربان ۱۲۰ راس گوسفند ذبح و بین ایتام همدان توزیع شد.

مدیر روابط عمومی دارالایتام مهدیه همدان گفت: به مناسبت عید قربان ۱۲۰ راس گوسفند به ارزش ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهر همدان ذبح و بین ۵۶۰ خانواده ایتام شهر توزیع شد.

سید امیر آقا میری  افزود: با کمک خیرین از عید قربان تا عید بزرگ غدیر ۲ هزار غذای گرم طبخ و بین خانواده ایتام توزیع می‌شود.

این موسسه به عنوان یک نهاد غیر انتفاعی و با انگیزه کمک و یاری به خانواده‌های ایتام مستمند و بی بضاعت شهر همدان از بدو تاسیس فعالیت خود را آغاز نموده است. با بهره گیری از اهتمام و تلاش‌های پیگیر دست اندر کاران آن و اعضای هیئت مدیره بویژه مدیر عامل و کمک‌ها و حمایت‌های مردم خیر و نیکوکار از موسسات خیریه موفق در سطح کشور و به عنوان یک الگو برای دیگر مراکز خیریه مبدل گردیده است.

موسسه از ابتدای تاسیس تا کنون حدود ۷۲۰۰ خانواده ایتام را تحت پوشش داشته که با خود کفائی خانواده و بلوغ فرزندان، خانواده‌های قدیمی از تحت پوشش خارج و خانواده‌های جدید جایگزین شده اند و هم اینک تعداد ۴۲۰ خانواده مشمول خدمات فرهنگی و اقتصادی و حمایتی می‌باشند. از افتخارات موسسه دارالایتام مهدیه راه اندازی مراکز تشخیصی درمانی و شرکت‌های تولیدی و خدماتی با هدف پوشش هزینه‌های خانواده‌های در اختیار و ایجاد اشتغال و کار برای آنان بوده است که مراکز فوق منشاء خدمات و برکات فراوان برای استان همدان و استان‌های همجوار حتی مرکز کشور گردیده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.