سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هواشناسی در خصوص تداوم باد و باران در سیستان و بلوچستان هشدار نارنجی صادر کرد

هواشناسی سیستان و بلوچستان با توجه به وزش بادهای شدید در شمال و احتمال طغیان رودخانه های فصلی در جنوب این استان اخطار سطح نارنجی هواشناسی صادر کرد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان   به افزایش سرعت باد از امروز یکشنبه تا پنجشنبه در منطقه سیستان گفت: با توجه به وزش باد شدید در صبح روز دوشنبه و شدت گرفتن مجدد آن از عصر روز سه شنبه احتمال خسارت به محصولات کشاورزی و گلخانه ها، و احتمال لغو پروازها بر اثر خیزش شدید طوفان وجود دارد.

محسن حیدری گفت: تردد در جاده‌های شمالی سیستان و بلوچستان در مدت یاد شده خطرناک خواهد بود، توصیه می‌شود در این مدت پرواز هواپیماهای سبک و کویر نوردی در شمال غرب استان انجام نشود.

او گفت: فعالیت مونسون در گلشن، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، ایرانشهر، بمپور، دلگان، راسک، سرباز، فنوج، قصرقند، لاشار، نیکشهر، دشتیاری، چابهار، زرآباد و کنارک از عصر امروز شنبه تا اواخر وقت یکشنبه ادامه دار است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان؛ رگبار باران، رعدوبرق، تگرگ و تندباد لحظه ای را پدیده غالب شهرستان های یاد شده بویژه برای مناطق مرتفع پیش بینی کرد.

او  به شهروندان این مناطق توصیه کرد که از قرار گرفتن در حاشیه رودخانه های فصلی و صعود به ارتفاعات و همچنین از رفتن به دریا خودداری کنند.

حیدری گفت: در این مناطق احتمال جاری شدن رواناب، طغیان رودخانه های فصلی، سقوط درختان کهنسال، احتمال بروز صاعقه و خسارت بر اثر طوفان لحظه ای وجود دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.