سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام یمنی: ملت یمن چشم کشور‌های عضو ائتلاف سعودی را در آوردند

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد مردم یمن توانسته است کشور‌های عضو ائتلاف سعودی را شکست دهند و دماغ آنان را به خاک بمالند.

«محمد ناصر العاطفی» امروز (یکشنبه) به همراه «مبارک مشن الزایدی» عضو شورای سیاسی به دیدار نظامیان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه «صراوح» در «مأرب» رفتند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «المسیره» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن از اهالی مأرب به دلیل یاری نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور به منظور تقویت امنیت و ثبات، گفت: در حال حاضر و گذشته توطئه بزرگی علیه یمن از سوی کشور‌های ائتلاف متجاوز و حامیان آن در جریان بوده و همه این‌ها تنها برای خدمت به رژیم صهیونیستی است.

العاطفی در ادامه تاکید کر به خواست خدا، رهبری حکیمانه و مردان مرد، یمنی‌ها چشم کشور‌های عضو ائتلاف سعودی را در آوردند؛ دماغشان را به خاک مالیدند و عرش‌هایشان را به لرزه درآورند. اما اگر کشور‌های ائتلاف سعودی به ظلم، استکبار، محاصره و حمله به ملت یمن ادامه دهند یمنی‌ها «عرش‌های صهیونیستی» آن‌ها را از ریشه درخواهند آورد.

العاطفی در پایان نیز تاکید کرد رژیم صهیونیستی در بدترین حالت‌ها خود قرار دارد و به سمت کشور‌های ائتلاف متجاوز فرار کرده تا حامی او باشند در همین راستا کشور‌های متجاوز نیز فرار می‌کنند و روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی می‌کنند تا حمایتشان کند. همه در حال فرارند و فرارکننده، پیروز نمی‌شود.

پیش از این نیز «سید عبدالملک بدرالدین» دبیرکل انصارالله یمن در دیدار با هیئتی از قبایل «آل جناح» از شهرستان «حریب» استان مارب، موضعگیری‌های ملی و شرافتمندانه قبایل آل جناح و وفاداری آن‌ها به مردم و کشورشان در برابر متجاوزان را ستود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
7891
۰۲:۳۰ ۲۰ تير ۱۴۰۱
برادران یمنی ما در ایران روزی نیست که در فکر شما نباشیم. ما در ایران نقشه های خوبی برای شما داریم. ولی روزی با هم تلاقی خواهیم کرد. مبادا فکر کنید ما ایرانی ها لحطه ای از شما یمنی ها غافلیم. به تقاص خون ابریای یمنی خانه بیت را بر سر بن سلمان و آل سعود خراب میکنیم و عربستان را کت بسته تحویلتان میدهیم. امارات را اصطبل چهار پایان تان میکنیم. به امید خداوند رایحه رحمان.