سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزافه گویی‌های لاپید علیه برنامه هسته‌ای ایران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد که زمان اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران فرا رسیده است.

یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در آستانه سفر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به خاورمیانه، در ادامه ادعا‌های خود علیه برنامه هسته‌ای ایران، گفت: «زمان اعمال مجدد تحریم‌های اقتصادی علیه ایران فرا رسیده است. اسرائیل آزادی عمل سیاسی و نظامی علیه برنامه هسته‌ای ایران را حفظ می‌کند»

به گزارش الجزیره، او در ادامه در اظهار داشت که رژیم صهیونیستی با بایدن و هیئت همراهش راه‌های گسترش همکاری مشترک در زمینه امنیتی در برابر همه چالش‌ها را بررسی خواهد کرد. او همچنین دست خود را به سوی همه کشور‌های منطقه دراز کرد و از آن‌ها خواست که با یکدیگر رابطه برقرار کنند و تاریخ را تغییر دهند.

پیش از این نیز بایدن در ادامه به گزافه گویی علیه ایران پرداخت و با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران، گفت: «اکنون ایران تا زمانی که به توافق هسته‌ای بازگردد، در انزوا قرار دارد. ماه گذشته بیش از ۳۰ کشور، ایران را به دلیل عدم همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی محکوم کردند. دولت من به افزایش فشار تا بازگشت ایران به توافق هسته‌ای ایران و پایبندی به تعهدات خود، ادامه خواهد داد.»

بر اساس اعلام کاخ سفید، جو بایدن در نخستین سفرش به عنوان رئیس جمهوری آمریکا به خاورمیانه، در تاریخ ۱۳ تا ۱۶ ژوئیه (۲۲ تا ۲۵ تیر ماه) از این منطقه و مشخصا اراضی اشغالی، کرانه باختری و سپس عربستان دیدار خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بابائی
۱۷:۴۰ ۲۰ تير ۱۴۰۱
که زمان اعمال خلع سلاح اتمی اسرائیل فرا رسیده است.