سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادرات اولین محموله میلگرد ذوب آهن اصفهان به اروپای شرقی

مدیر بازاریابی و صادرات شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: اولین محموله میلگرد تولیدی این شرکت به کشور‌های اروپای شرقی صادر شد.

محمد نورانیان گفت: در یکسال اخیر شاهد چند اتفاق تاثیرگذار بر بازارفولاد در کشور‌های همسایه و منطقه بوده ایم که از آن جمله می‌توان به تغییر دولت حاکم در افغانستان به عنوان یکی از مهمترین بازار‌های هدف صادراتی و محدودیت شدید صادرات فولاد به این کشور و همچنین جنگ در اوکراین و به دنبال آن سقوط شدید قیمت فولاد اشاره کرد.

او می گوید: این عوامل در کنار رقابت منفی قیمتی رقبا و ادامه شرایط ناشی از تحریم ها، فرآیند صادرات محصولات فولادی را وارد فاز جدیدی کرد.

به گفته نورانیان، در واکنش به این شرایط، استراتژی توسعه بازار‌های صادراتی در دستور کار قرار گرفت و پس از مذاکرات فشرده قرارداد صادرات محموله میلگرد منعقد و محموله مذکور برای اولین بار توسط واگن‌های اروپایی به طور مستقیم از محل کارخانه تا اروپای شرقی حمل گردید.

او گفت: امروزه بیش از گذشته نیازمند تمایز در مقایسه با رقبا هستیم و در این راستا گسترش صادرات به کشور‌های اروپایی به دلیل توانمندی‌های ذوب آهن در مقایسه با سایر رقبا و از طرفی فرصت ایجاد شده برای جایگزینی در برخی بازار‌های سنتی رقبای منطقه ای، از اهمیت به سزایی برخوردار است؛ بدین منظور پیگیری و تمدید گواهینامه CARES از کشور انگلستان و همچنین اخذ گواهینامه HOMOLOGATION از کشور آلمان انجام گردیده است. 

به گفته مدیر بازاریابی و صادرات شرکت ذوب آهن اصفهان، این شرکت به عنوان اولین و تنها دارنده گواهینامه‌های معتبر یاد شده در ایران، از این پس قادر به صادرات محصولات خود به کشور‌های اروپایی خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
اکبر
۱۲:۲۴ ۱۹ تير ۱۴۰۱
این که خوشحالی نداره این یعنی آب و برق ما را صادر میکنید...
تو این شرایط بحرانی که برای تولید میلگرد نیاز به آب و برق بسیار است چه نیاز به صادرات داریمووو
البته هستند کسایی که باید جیبشان با این پول پر بشه براشون مهم نیست