سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای جهیزیه به همراه سفر مشهد مقدس به زوج‌های جوان

در راستای گرامیداشت هفته ازدواج، یک سری کامل جهیزیه، سفر مشهد مقدس و مبلغ ۱۵ میلیون ریال به زوج های با مهریه ۱۴ سکه اهدا خواهد شد.

در راستای گرامیداشت هفته ازدواج، نشست برون بخشی هماهنگی و برنامه ریزی هفته ازدواج با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان با حضور روسای ادارات شهرستان فراشبند، برگزار شد.

سمیه رضا نژاد روز شمار هفته ازدواج و اولویت بندی برنامه‌های این هفته، اجرای آن‌ها را نیازمند تعامل، همکاری بین بخشی و هماهنگی ادارات شهرستان عنوان کرد.

او گفت: تشویق جوانان و تسهیل ازدواج موفق و آسان، لازمه مشارکت نیک اندیشان و بسترسازی از سوی رسانه‌ها در فضای مجازی با کمک دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.

کارشناس سلامت جوانان، نوجوانان و مدارس شبکه فراشبند گفت: حمایت از زوج‌هایی که در آستانه ازدواج هستند با اهدای جهیزیه، کمک‌های نقدی و غیر نقدی از طریق سازمان‌های مردم نهاد، نیک اندیشان و ادارات مرتبط، فرهنگ سازی برای ازدواج آسان، برنامه ریزی برای حذف رسم و رسوم‌های دست و پا گیر، خودداری از جهیزیه‌های سنگین و مراسم‌های اضافه در امر ازدواج از اهداف مهم ستاد گرامیداشت برنامه‌های هفته ازدواج و رسالت ارگان‌های مرتبط در راستای ترویج ازدواج آسان در جامعه محسوب می‌شود.

او، اهدای سری کامل جهیزیه، سفر زیارتی به مشهد مقدس و مبلغ پنج میلیون ریال از سوی سپاه پاسداران و همچنین یک عدد کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان به زوج‌های جوانی که مهریه آن‌ها ۱۴ سکه بهار آزادی است، برگزاری همایش مهارت‌های زندگی و جامعه سالم ، برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی همراه با اهدای بیش از ۲۰ کارت هدیه به برندگان، انجام رایگان آزمایش‌های ازدواج برای افراد بی بضاعت در هفته ازدواج با معرفی کمیته امداد و برگزاری کارگاه آموزشی حضوری مهارت‌های ازدواج و همچنین وبینار آموزشی برای جوانان با همکاری اداره ورزش و جوانان را از مهم‌ترین مصوبات این نشست در راستای ترویج ازدواج آسان و تشویق جوانان به ازدواج برشمرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.