سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح چهارهزارو ۵۰۰ واحد طرح جهش ملی مسکن درسیستان وبلوچستان

بیش‌از چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح جهش ملی مسکن همزمان با گرامیداشت هفته دولت در سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری می‌رسد.

 استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای ۱۸ هزار و ۲۱۸ واحد مسکونی زیر نظر ادارات کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان پروانه ساختمانی اخذ شده که تاکنون ۱۶ هزار و ۶۴۵ واحد آن به مرحله فونداسیون رسیده است.

حسین مدرس خیابانی از کسب رتبه نخست سیستان و بلوچستان در طرح جهش ملی مسکن در کشور خبر داد.

او گفت: اجرای این طرح در این استان بیشتر از سایر نقاط دارای اهمیت است، چراکه به دلیل ضعیف بودن ساختار صنعت؛ زمینه ساز فعال شدن بخش‌های مختلف تولید و اشتغال بیش از ۱۴ هزار و ۳۶۵ هزار نفر شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان نیز این در جلسه گفت: در مجموع زمین برای ساخت ۱۶۶ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی طرح جهش ملی مسکن در استان در برنامه چهار ساله تامین شده که این تعداد فراتر از برنامه پیش بینی شده است.

ابوالفضل مهدیار گفت: تاکنون ۱۹۸ هزار و ۸۸۴ نفر از شهروندان استان در طرح جهش ملی مسکن اقدام به نام نویسی کرده‌اند که ۸۲ هزار و ۱۲۵ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

او گفت: همچنین بر اساس آخرین آمار تاکنون ۳۴ هزار و ۴۷۸ متقاضی در سیستان و بلوچستان تایید نهایی شدند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت:  ۱۸ هزار و ۵۰۳ متقاضی نیز در استان تاکنون اقدام به واریز وجه در طرح جهش ملی مسکن کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.