سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۲۰ درصدی ماموریت‌های تصادفی اورژانس اصفهان

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از افزایش ۲۰ درصدی آمار ماموریت‌های تصادفی اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان خبر داد.

فرهاد حیدری گفت: در سه ماهه اول امسال، نیرو‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به ۶۹ هزار و ۶۸۴ ماموریت امدادرسانی اعزام شدند که از جمع آن‌ها ۵۰ هزار و ۵۸۸ مورد مربوط به حوادث غیرتصادفی و ۱۹ هزار و ۹۶ مورد مربوط به حوادث رانندگی بوده است.

در این مدت از مجموع حوادث رانندگی مُنجر به جرح در استان ۱۳ هزار و ۳۵۵ مورد در مناطق شهری و ۵ هزار و ۷۴۱ مورد در نقاط جاده‌ای استان رخ داده است.

اودرمورد ارائه خدمات اورژانس هوایی در سطح استان می‌گوید: در سه ماهه ابتدایی سال، بالگرد امدادی اورژانس ۱۹ بار به ماموریت اعزام شد و ۲۶ بیمار و مصدوم را به مراکز درمانی استان اصفهان منتقل کرد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان گفت: از مجموع این ماموریت‌ها پنج ماموریت مربوط به انتقال بیماران قلبی، چهار ماموریت مربوط به تصادفات رانندگی و یک ماموریت مربوط به انتقال مادر باردار به بیمارستان بود.

فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از ۱۵۹ پایگاه امدادی شامل ۷۹ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج اتاق فرمان برخوردار است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.