سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش جهادگران در فردوس

رئیس بسیج سازندگی کشور از برگزاری همایش ملی جهادگران در شهرستان فردوس خبر داد.

سردار زهرایی در جلسه هماهنگی برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در شهرستان فردوس گفت: سال ۱۳۴۷ زلزله‌ای در فردوس رخ داد که بر اثر آن پنج هزار نفر جان خود را از دست دادند.

رئیس بسیج سازندگی کشور  گفت: در همان زمان رهبر معظم انقلاب اسلامی با ۱۰ اتوبوس به همراه طلاب و خیرین وارد منطقه شدند و حدود دو ماه در این شهرستان به گره گشایی از امور زلزله زدگان پرداختند.

سردار زهرایی با تأکید بر اینکه ما مبدأ حرکت گروه‌های جهادی را سال ۴۷ و فعالیت گروه جهادی حضرت آقا می‌دانیم، گفت: در حال حاضر ۴۲ هزار گروه جهادی در کشور فعال است.

او گفت: کتاب خاطرات حضرت آقا در شهرستان فردوس نیز در ماه‌های آتی رونمایی می‌شود که ادبیات درس آموزی در فعالیت‌های مردمی، خدمت رسانی و جهادی دارد.

رئیس بسیج سازندگی گفت: در سیزدهم شهریور ماه در فردوس همایشی به همین مناسبت برگزار می‌شود و رهبر معظم انقلاب نه از ابتدای انقلاب و زمان تشکیل جهاد سازندگی و یا در دهه ۷۰ با شروع فعالیت بسیج سازندگی بلکه قبل از انقلاب بر اهمیت فعالیت‌های جهادی تأکید داشتند.

سردار زهرایی  گفت: برای همایش ۵۰۰ جهادگر اندیشه ورز دعوت می‌شوند و ۵۰ گروه جهادی فعالیت خود را در روز‌های منتهی به همایش (سیزدهم شهریور ماه) در منطقه خواهند داشت.

او گفت: خواست ما بر این است که مردم به معنای واقعی طعم شیرین خدمت رسانی جهادگران را بچشند و از آن منتفع شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.